©好耐冇打bloG-_-"
©因為吾知做咩屋企電腦上吾到qooza
©今日終於上到=] (笑)
©今日DaY 2
©有美術堂
©畫點描畫
©簡直就系地獄....
©系咁點系咁點....
©點到隻手好痛-3-"
©快要被逼瘋的感覺....
©放學又要留低睇咩英文問答比賽
©學校堅持吾開冷氣
©熱到傻"
©根本百幾人系禮堂就應該最小要開一個冷氣啦
©焗到要命丫(怒)
©仲要5點幾先走得...(哀)
©番到屋企坐左吾夠1分鐘又要落街同我表弟慶祝生日
©鬼咁眼訓..又攰[sobad]
©好彩有得食sushi
©味道還不錯
©一天就這樣平平凡凡又辛辛苦苦地結束吧=]
-------------------------------------------------------------------------------
關係愈來愈生疏,,跟路人沒什麼兩樣,,雖然幾天才會跟你說幾句話,,但只要你記得我的存在,,我也心滿意足了"
|