今日全部迦密人都會唔喺班房咁上堂
而我地form3就去咗大埔桐梓童軍中心,, 主題係九型人格
係想令到我地認識自己之類..
去完今日之後.. 我明白就咗d野.. 就係>>坐車o既時候係會掃哂mood架
去之前,, 我同Rae, Kat, Poki, Yannie, Louis, Billy佢地咁多人一齊玩呯pang嘩
一上車,, 玩佢預備o既遊戲.. 跟住就已經唔想玩
去到個營地,, 玩咗一大輪之後.. 四點半到走人
又係搭車... 車上面分咗三大批人,, 一批人喺前面玩, 一批人喺後面玩, 一批人喺中間到瞓覺..
玩果兩批人本身已經好嘈.. 去到學校附近o既時候, 唔知乜水提出話玩人浪
但中間有人瞓緊覺,, 人浪去到中間就停咗.. 結果前面就話點解唔接落去
落咗車,, 我見呀Rae都唔多好喇..
跟住聽佢地講,, >>>>>>>>> ,, 聽完之後好驚,, 亦都覺得唔好意思
驚係驚佢地嬲咗我,, 同時諗落自己都有份嘈.. 真係唔好意思喇..
喺個營地入面玩得好開心架!!!
但..去完個camp之後真係唉....
唔去好過去
|