|
番左學校..
頭先HD機..打左D野冇哂..= =''
唯有再打過啦..
今日同玲,,瑋,,番學校幫手,,
1 日冇見,,玲就話我個樣5同左..= =''點5同牙..
我要播MUSIC..不過5係好掂囉..
正式上到HALL果陣..MISS郭仲要俾部冇MOUSE嘅機我,,大佬..點識CTRL牙..-口-
好難用牙..SO..5配合佢地D節奏,,又慢喎,,
SHIT..5想攪牙..不過有得免費睇SHOW..制得過喎..
都5知聽日點死牙..-L-
好..跟住去左天恩買腸粉..好正牙..又抵喎..
買左包黑白豬嘅貼紙,,好得意..
死..未哂相..唉..好多野都未做牙,,
跟住去左玲屋企..佢牙哥都係到..仲踩我包紙巾..= =''
之後.我地睇碟,,-[6樓后座]-..笑死我牙..
第一次見到瑋佢笑成咁囉..真係..哈哈..
跟住,,整下野咁..咁就過左1日啦..真係快,,6點番屋企..
今晚要做哂d功課佢先得..聽日就番學啦..過得好快牙..個假,,唉..
d功課成座山咁高,,
|