|
落雨牙..
第100篇啦..好開針牙..>@<
thz,,咁多位支持牙..多d上離喎..>-<
今朝,,明明都冇落雨架,,=''=
放學落得好鬼大..濕哂,,='''=
算.!!我大方,,原諒佢囉..-[有得5原諒咩..]-5記得邊個講架啦..呢句,,
我maths好多都未做牙..做左十幾題,,都仲有十幾題5識做..
其實係琴晚趕住睇-[火舞]-姐..哈,,
好驚俾牙SIR叫中牙..叫中就死啦,,咁多數未做..= ='''
-EE-..就死啦..悶到..又冇啦啦叫左我答問題,,都冇聽佢講野,,
哽係5識啦..-________-'''
-PT-一分鐘都講左啦..冇咩好驚囉..不過個MISS就好似好想我講咁..
問我講左未..仲要o係係我打緊-[喊盧]-果陣問我..5好意思架ma,,
-MUICS-x2..爆恐怖牙..MJ個MV,,,懗死我牙..差D叫左出離,,,
不過得我一個叫5係咁好架ma..淨係si左聲..
食飯啦..等左好耐牙..去到-[雅宛]-..見到-[朱德文]-,,
佢啤左我一野..我都5係好記得佢係邊個..諗諗下先記得番,,
佢都好shot下喎..同細佬有得揮啵,,不過細佬好似高過佢..
LUNCH TIME果時,,交左篇作文俾-[翟XX]-..好多字都5識..周圍問下人咁囉..
最尾篇文俾何X腸搶左..='''=
仲要大聲朗讀..方屎人5知咩..傻架..
好於皮牙..-口-'''
IS.好Q悶牙..同SLK傳紙仔..佢爆左XXX同XXXD野俾我知,,笑死我..
就咁就一堂啦..
-[中中中文堂]-都好悶,,人生冇哂樂趣架啦..-_________-
MISS葉,,又係度講佢D大道理,,我都有聽架..不過就真係好悶囉..
-CH-SLK佢係咁講D中屎嘅野俾我聽..
有D真係幾有用..仲問佢借左本書,,番屋企煲,,識多D好D..
睇離今次考試難好多牙..屎屎屎..點算,,唉,,
|