|
界手..'''
琴日學人界手,,攞較剪zaa..都5痛嘅..
不過就紅哂囉,,一條條狠..冇牙..發皮4牙ma..勁嬲牙媽牙..果陣,,
-Eeee-家冇野lu..kaka..
講番今日先,,1朝早起身(8點幾啦)..又係冇哂人..= =''
遲左D姐..5洗咁牙,,唉,,又要掃地,,又要拖地..好鬼屎攰牙..
9點9有-[5知咩咩黑Eee]-周星星牙..
睇到11:30..跟住又睇左d5知咩咩咩..
細佬個FD離左..好Q煩..不過好得意,,
走左..婷個FD又離左..
成日大叫,,大笑,,哈哈,,
牙媽叫我煮西米露,,好煩牙..
又要切苧頭..攪到我隻手好-[狠]-紅哂..冇啦..
媽佢今日狂倒瀉野,,5知佢攪咩,,= =''
玩左一陣電腦,,算,,食野..好甜..=__________=''好無奈牙,,
食左半碗..5食啦..玩電腦,,,____________
又走左..超悶,,自己係度玩,,= ='''
今日好熱牙,,個太陽係都要照過離,,
聽日就番學啦..未做功課TIM..作左文LU,,
MATHS,,好煩,,5想做,,W.S..5識做,,屎屎屎,,啦___________
睇左恩個日記之後..有D想做100問TIM..不過好煩,,
今日有得睇-[火舞黃沙]-啦..睇佢有幾好睇,,
|