|
哂左相啦..
今日..晨咁早,,有人離整水喉..好鬼煩牙..
一離就離成3次..攪咩牙佢地..
睇睇下電視..又離,,玩玩下電腦..又離,,洗洗下3...又離..= ='''
嘩,,我又掠3..又要拖地..又要掃地..跟住又要洗袋,,洗3咁,,做死人咩,,??!!
我係度掃地,,細佬佢就整污漕個地..好想好想爆佢頭牙..
有電視睇,,緊係要成日痴住部電視啦..好正牙..
晏晝,,得番我同牙媽係屋企..好悶牙..又5俾玩電腦,,=''=
睇書,,睇電視,,哈哈,,俾我搵到細佬有隻-[魔幻王國之獅子,女巫,魔衣櫥]-好想睇牙..
諗住播啦..點知牙媽話:[條線未插喎]..咁就打沉沒左我啦..我都5識插線,,唉..食
細佬番左離..牙媽叫佢去-[飛髮]-佢又死都5肯,,又話要牙媽俾1舊佢先去..
牙媽,,竟然話俾1舊佢..之後,,又話5好,,要2舊,,痴線咩..
都係冇剪到,,不過,,佢就係咁叫我買-[髮泥]-仲要用我d鉉..shit啦佢,,
夜晚啦..食左飯..都係悶,,諗住沖涼..番房拎3啦,,1開燈,,就見到有2隻-[甲曱]-
驚..係正常架..咬都係正常架,,我有驚..都有咬,,仲1野掃哂張枱d野落地下..
攪到間房好鬼死亂牙..俾牙爸鬧,,好采果2隻-[甲曱]-都俾牙爸整死左..
唉,,5係嘅話我諗我成晚都5敢訓,,
仲要汁哂d野先沖得涼,,攪左成個鐘,,先攪掂..
跟住,,就係同個低B仔..牙爸咬交啦..
故事的開始..:我係度汁枱(聽果張)..見到果個死人風玲,,
咪叫佢:細佬,,5好擺係張枱度啦,,擺番去你個櫃度啦..注意,,我把聲好小架za,,
點知佢:妖,,好鬼煩牙你,,特登擺落叫人擺去果度,,想整亂人地個櫃牙ma.
(好鬼大聲,,)so俾牙媽鬧,,佢入左房係度喊,,仲要喊到好大聲咁,,
個低B仔,,真係好鬼死黑人憎,,用喊呢1招,,賤牙..
攪到我俾牙爸話我冇鬼用,,
食啦..我冇用,,佢先有用牙..??
哈,,考試,,科科食蛋..先叫勁牙,,下下爆哂粗先叫勁牙..
個個都錫哂佢,,攪到佢覺得自己好似冇錯咁..
|