|
派埋IS啦..
今日諗住上第1堂就派IS卷架ma..
點佢牙sir話,,5好哂左2堂嘅時間,,so上堂..仲要做實驗..
上堂上堂,,悶悶悶...
-EEE-分開上堂..攪錯,,
又係IS堂,,派左卷啦..55/70分牙..唉..
鍾玲又係高分過我..佢58/100牙..
我冇科高過佢..冇冇攪錯牙..
都係悶悶悶..真係好悶牙..
原來..琴晚落雨牙..仲好大tim喎..點解我5知嘅..
哈..今日又落雨牙..都好大下..
諗住問kk借-[姐]-點知佢話20蚊一把,,痴嫁,,咁Q貴..
放學..留左係學校..攪數學D野..我冇份嫁..6點幾先番到屋企..
跟住做W.S..唉,,玩電腦,,傾MSN..
|