|
想停課..
本來琴晚掛紅雨架..諗住5洗番啦..
可以放5日假,,又冇功課呢..
點知連黃雨都冇埋..算啦,,番學..
嘩,,差D遲到牙..
落車果陣都搭12過D啦..
懗Q死我..=''=
ISx2,,做實驗,,係度玩..好似俾牙SIR見到,,-''-
-eEe-悶悶悶,,痴線架..讀讀讀..
-CH-悶悶悶,,做下野咁..就一堂..=''=
MATHS..已經冇哂心機..
勁悶囉..牙SIR佢今日好似好嬲咁牙..
係咁鬧人..好多人都俾佢罰抄,,包括我在內,,-'''-
不過..我都冇抄,,算啦算啦..kaka,,
之後,,佢又攞我離玩...話我係:-[班代表離架,,好-[西利]-牙..]-
-[攞埋第3名牙..勁啦,,]-[1定係佢D隊友勁啦]-講左好耐..好於皮,,-''-
=ELA=,,都5明佢講咩..= ='''
LUNCH..好FREe牙..跟住上左CP R,,整野..整左一陣..打鐘..算啦..
PT..有2個MISS離睇堂..好煩牙佢地..-''-
-Cc-miss鬧鬧下人..SLK跌左個筆袋..
叫我幫佢汁番枝筆..我都5想幫佢架..
不過佢攞我枝COrRECtIONPeN威脅我..我先肯汁za,,
正因為我幫佢汁左..SO俾MISS鬧埋一份,,
話我地係郁得最多嘅人,,痴線架,,
汁野姐,,都5俾..-'''-
又鬧左好耐..咁就成堂啦..
我又掙SLK2蚊,,唉,,
5想同佢玩啦..
放學又係落雨,,番到屋企..
又要教牙妹做功課,,咁易都5識..= =''
又要幫佢簡學校,,簡左幾日啦..好煩牙..
|