2006 年 5 月 3 日  星期三 晴天

  想停課..

           

                                                 

本來琴晚掛紅雨架..諗住5洗番啦..

可以放5日假,,又冇功課呢..

點知連黃雨都冇埋..算啦,,番學..

嘩,,差D遲到牙..

落車果陣都搭12過D啦..

懗Q死我..=''=

ISx2,,做實驗,,係度玩..好似俾牙SIR見到,,-''-

-eEe-悶悶悶,,痴線架..讀讀讀..

-CH-悶悶悶,,做下野咁..就一堂..=''=

MATHS..已經冇哂心機..

勁悶囉..牙SIR佢今日好似好嬲咁牙..

係咁鬧人..好多人都俾佢罰抄,,包括我在內,,-'''-

不過..我都冇抄,,算啦算啦..kaka,,

之後,,佢又攞我離玩...話我係:-[班代表離架,,好-[西利]-牙..]-

-[攞埋第3名牙..勁啦,,]-[1定係佢D隊友勁啦]-講左好耐..好於皮,,-''-

=ELA=,,都5明佢講咩..= ='''

LUNCH..好FREe牙..跟住上左CP R,,整野..整左一陣..打鐘..算啦..

PT..有2個MISS離睇堂..好煩牙佢地..-''-

-Cc-miss鬧鬧下人..SLK跌左個筆袋..

叫我幫佢汁番枝筆..我都5想幫佢架..

不過佢攞我枝COrRECtIONPeN威脅我..我先肯汁za,,

正因為我幫佢汁左..SO俾MISS鬧埋一份,,

話我地係郁得最多嘅人,,痴線架,,

汁野姐,,都5俾..-'''-

又鬧左好耐..咁就成堂啦..

我又掙SLK2蚊,,唉,,

5想同佢玩啦..

放學又係落雨,,番到屋企..

又要教牙妹做功課,,咁易都5識..= =''

又要幫佢簡學校,,簡左幾日啦..好煩牙..

 

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-05-03 09:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰