|
成日係屋企..
本來話今日去唱K架,,
不過因為大家都冇錢,,SO 5去LU..='''=
痴線架..今日我竟然6點9就起左身..
仲早過平時番學牙..
不過,,細佬,妹要番學..牙爸又出左去,,牙媽又落左去,,得我一個,,
好悶牙..又驚喎..叫牙爸5好落..俾佢鬧我咁大個都仲驚..
叫牙媽5好落..俾佢話我仲細咩..驚咩牙..
我由細到大都係驚1樣野za..仲有d咩喎..
好..咁我咪開到個電視勁大聲,,又開埋部腦..
冇咁驚..不過就係咁聽到d聲..5敢出去..-________-''
on左MSN,,冇人..得我1個ON左..=''=
果時得7點幾..哽係冇人ON啦..=_________=''
好!!跟住我幫佢地掃左地..不過就冇拖地..''
次次叫親佢地早D番,,都特別遲番嘅..
一個就10點幾先番,,一個,,5洗講啦...='''''
冇野做..整左個CP HOMEWORK..
5知得5得用FRONTPAGE整..
問左人,,都話5知..(見到呢句嘅請答覆我,,THXXX,,)
跟住睇書,,我就係因為呢本書先至驚,,
特登等牙媽番離先睇..
睇左成日..跟住,,同牙媽係張床度訓左一陣..醒左又睇..
跟住..LING打電話離話-[我係架車度5見左個銀包,,]-
仲有張身份證..好大鍋喎..
如果俾佢牙媽知道,,都5知會點..
我同左牙媽講..牙媽話落車果陣要睇實D牙Ma,,
仲順便話埋我,,-________-
跟住..我又打番電話俾佢..好采佢話搵番,,
我又同左牙媽講..牙媽話汁到果個人好好人,,肯俾番佢..
食飯..睇電視..又同細佬咬左陣交,,訓覺..
|