2006 年 5 月 4 日  星期四 晴天

  成日係屋企..

           

                                                 

本來話今日去唱K架,,

不過因為大家都冇錢,,SO 5去LU..='''=

痴線架..今日我竟然6點9就起左身..

仲早過平時番學牙..

不過,,細佬,妹要番學..牙爸又出左去,,牙媽又落左去,,得我一個,,

好悶牙..又驚喎..叫牙爸5好落..俾佢鬧我咁大個都仲驚..

叫牙媽5好落..俾佢話我仲細咩..驚咩牙..

我由細到大都係驚1樣野za..仲有d咩喎..

好..咁我咪開到個電視勁大聲,,又開埋部腦..

冇咁驚..不過就係咁聽到d聲..5敢出去..-________-''

on左MSN,,冇人..得我1個ON左..=''=

果時得7點幾..哽係冇人ON啦..=_________=''

好!!跟住我幫佢地掃左地..不過就冇拖地..''

次次叫親佢地早D番,,都特別遲番嘅..

一個就10點幾先番,,一個,,5洗講啦...='''''

冇野做..整左個CP HOMEWORK..

5知得5得用FRONTPAGE整..

問左人,,都話5知..(見到呢句嘅請答覆我,,THXXX,,)

跟住睇書,,我就係因為呢本書先至驚,,

特登等牙媽番離先睇..

睇左成日..跟住,,同牙媽係張床度訓左一陣..醒左又睇..

跟住..LING打電話離話-[我係架車度5見左個銀包,,]-

仲有張身份證..好大鍋喎..

如果俾佢牙媽知道,,都5知會點..

我同左牙媽講..牙媽話落車果陣要睇實D牙Ma,,

仲順便話埋我,,-________-

跟住..我又打番電話俾佢..好采佢話搵番,,

我又同左牙媽講..牙媽話汁到果個人好好人,,肯俾番佢..

食飯..睇電視..又同細佬咬左陣交,,訓覺..

 

 

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-05-05 09:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰