|
又係番學..
e家倒數..仲有33日番學..就放暑假啦..kaka,,''"
番學..朝早,,早左起身,,搭半就起左啦..
不過都係5多夠時間,,
又話有台風..都5覺嘅..= =''
IH..我發覺我畫嘅幅畫好樣衰,,
仲要5知畫緊D咩..好采有註明..哈..
我今日先知..原來蕭2都會問人拎奶,,-'''-
好白痴,,-'''-LInG*俾mIsS葉鬧..
MIsS葉佢呢排又燥左..今日先扣左人分..第1次扣人分..
我上MIsS葉堂睇書,,俾佢知道左..好於皮囉,,='''=
不過佢都冇鬧我..仲要問我-[如果本書好吸引你,,你會點牙..]-
利用左我偷睇書呢個例子,,咁就順便教埋書..-'''-
好勁..-'''-好悶牙..差D訓著左..
-Ee-x2..好好玩囉,,我係咁玩變魔術,,好低能呢,,'''
我地好似係度傾偈多D囉..]]
好快就落左堂啦..
去左食LUnCH,,去左K仔..
食左個包,,換左個貼子,,係牙輝牙..好想要架,,
見到5恩恩個筆袋好靚靚牙..好想買牙..
25蚊zA,,不過我都冇錢,,唉,,買得1樣就買5到第2樣,,
放左學,,睇電影..蜘蛛俠,,哈..
雖然睇過..不過都5記得哂..
睇雞腸..都識D嘅..都明囉,,
有D好鬼恐怖,,俾佢懗左幾次..= ='''
有D想訓..不過又驚俾MIsS 何鬧,,
放左次後,,波就俾佢捉左去鬧,,
係一個好好嘅人板,,-'''-
SLK拎左我本連鎖..攪到我冇得睇,,
5知點解,,冇啦啦會俾左張預書紙我,,
仲要係英文VCD..-'''-有可能嗎,,?!?!
算啦...聽日去借下啦..= ''' =
6點3番到屋企..
跟住玩電腦,,傾mSn,,,
玩玩下,,有個5識嘅人AdD我,..仲要問我係邊個..
跟本5識佢,,佢就話知我係邊個..好無奈,,='''=
又問左我好多野..好煩,,答左..
佢自己又講番俾我知,,我都冇問番佢...= ='''
問左牙媽,,原來惠洲真係有惠洲西湖架,,
牙媽仲話果度好靚TIM,,
屋企有蜘蛛俠2,,好想睇,,不過係細佬嘅,,
實5俾啦..
|