2006 年 5 月 15 日  星期一 晴天

  又係番學..

           

                                                 

e家倒數..仲有33日番學..就放暑假啦..kaka,,''"

番學..朝早,,早左起身,,搭半就起左啦..

不過都係5多夠時間,,

又話有台風..都5覺嘅..= =''

IH..我發覺我畫嘅幅畫好樣衰,,

仲要5知畫緊D咩..好采有註明..哈..

我今日先知..原來蕭2都會問人拎奶,,-'''-

好白痴,,-'''-LInG*俾mIsS葉鬧..

MIsS葉佢呢排又燥左..今日先扣左人分..第1次扣人分..

我上MIsS葉堂睇書,,俾佢知道左..好於皮囉,,='''=

不過佢都冇鬧我..仲要問我-[如果本書好吸引你,,你會點牙..]-

利用左我偷睇書呢個例子,,咁就順便教埋書..-'''-

好勁..-'''-好悶牙..差D訓著左..

-Ee-x2..好好玩囉,,我係咁玩變魔術,,好低能呢,,'''

我地好似係度傾偈多D囉..]]

好快就落左堂啦..

去左食LUnCH,,去左K仔..

食左個包,,換左個貼子,,係牙輝牙..好想要架,,

見到5恩恩個筆袋好靚靚牙..好想買牙..

25蚊zA,,不過我都冇錢,,唉,,買得1樣就買5到第2樣,,

放左學,,睇電影..蜘蛛俠,,哈..

雖然睇過..不過都5記得哂..

睇雞腸..都識D嘅..都明囉,,

有D好鬼恐怖,,俾佢懗左幾次..= ='''

有D想訓..不過又驚俾MIsS 何鬧,,

放左次後,,波就俾佢捉左去鬧,,

係一個好好嘅人板,,-'''-

SLK拎左我本連鎖..攪到我冇得睇,,

5知點解,,冇啦啦會俾左張預書紙我,,

仲要係英文VCD..-'''-有可能嗎,,?!?!

算啦...聽日去借下啦..= ''' =

6點3番到屋企..

跟住玩電腦,,傾mSn,,,

玩玩下,,有個5識嘅人AdD我,..仲要問我係邊個..

跟本5識佢,,佢就話知我係邊個..好無奈,,='''=

又問左我好多野..好煩,,答左..

佢自己又講番俾我知,,我都冇問番佢...= ='''

問左牙媽,,原來惠洲真係有惠洲西湖架,,

牙媽仲話果度好靚TIM,,

屋企有蜘蛛俠2,,好想睇,,不過係細佬嘅,,

實5俾啦..

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-05-15 07:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰