|
派左成績表,,,
今日去左圖書館借琴日果隻VCD,,
真係-[[獅子,女巫,魔衣櫥]]-..好采之前冇睇到姐..
不過就5知係講中文定雞腸啦,,
上上下堂..MIsS葉冇啦啦調左走我格離果2個人..
攪到我冇得傾偈,,好鬼死悶,,
MIsS葉仲話為左我好,,= =]]
MIsS林今日係咁發皮氣,,懗Q死咩..
LUnCH..派成績表..
第19,好左D啦..
LInG佢第6,,好勁,,= ='''
-IH-去左電腦室整POWERPOINT..
整左3頁zA..今晚要我整..
放左學之後..
學校派M巾..變態..-'''-
跟住去左-共創成長路-
|