2006 年 5 月 9 日  星期二 晴天

  番學好煩..

           

                                                 

真係好5想番學牙..

又悶..又聽5明..= =''

今朝諗住6點3起身..

點知訓過頭..6點9先起身..

拿拿臨起身,,刷牙..洗面啦..

7點3出門..好早,,比起平時..

去到玉平,,得7點8,,--好早,,= =''

原來我係冇波個電話架,,

攪到我等左好耐..等到搭10,,見到佢落離,,

哈..d野好重牙..攞到我隻手好攰,,- -''

上到家政室,,8號問我有冇買到野..

我話食哂啦,,冇啦..點知佢真係追埋離,,懗死..

原來佢係去搵李毅..哈..

上MATHSx2..悶牙..冇啦啦俾牙SIR叫左出離..

問我睇下D相有冇我,,睇左陣..

我話冇..其實有架..不過費事俾佢話啦..

話冇,,都要問我點解冇..我點答佢牙..痴線..

-HE-..[[7彩冷面]]今次整..

好易牙..不過俾牙MISS講左好多廢話..

話本書有張好恐怖嘅野..佢自己就係咁睇,,睇睇..

睇左好耐..都冇嘅..波就話,,-[係咪佢自己之前對住塊鏡睇牙??]-

笑左我成堂,,冇啦啦又笑下..冇啦啦又笑下..

波佢仲好笑,,都5知佢做咩冇啦啦笑,,

攪到俾MISS郭鬧左佢一野..

哈,,好好笑牙..

食LUNCH..我都係食番呢盒野,,不過好難食下..又5夠醬..冇食哂,,

上AD..我個鐵人72分牙,,成日都俾人話得著左條底底..

要設計個POSTER,,冇牙..好樣衰咁畫左囉,,

放學..留左係課室,,練PE,,

屎,,番到屋企樓下,,見到周XX同佢條女..

仲見到XXX..懗到我屎屎屎下..

 

 

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-05-09 08:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰