|
抽筋呢,,
變態的..一起身..隻腳抽筋..
好Q痛,,痛到我出5到聲...><'''
一路禁住隻腳..一路咬住個嘴唇,,(仲係張床到..)
過左幾分鐘,,先冇咁痛,,'''
同牙媽講話抽筋,,佢又5信,,
仲話得大肚婆先有架..唉..
費事同佢講..='''=
番到學校..冇咩心機上堂..''
日日都係咁..悶到抽筋啦..
今日原來IS同pT調左堂牙..我都5知TIM..
MUsIC..考吹笛牙..驚到我抽筋..''
隻手係咁震..又出冷汗,,
叫到我出去果陣,,隻手震得仲勁..
好采就係冇吹錯到音囉..都吹我幾好,,
哈..問番何心悅,,佢都話我地冇愈吹愈快牙..
好開心..都算好架啦..KakA..UUuuU**
不過莊的就好驚會俾人扣分..因為我地攞左本野出去..
5緊要啦..都冇咩野嘅..
食LUNcH,,食左個M包,,
睇左陣人地打波..
都係忠社驘左牙..=''''=
上PT..答左條問題,,+左2分..
-Cc-5好提啦..好悶牙..
中史..仲悶,,不過我知自己中史屎,,sO,,都要留心聽..
無計啦..唉..
放左學之後..
聽到張美兒話佢部手機5見左..
又離一單,,咁姐係證明真係有人偷野啦..
佢地打左過去部電話度,,不過俾人關左機..
真係想知邊個咁Q賤牙..
咩都偷..攪錯..=''=
諗左好耐..同左MIsS葉講左..
MISs葉竟然冇鬧佢帯電話..
哈,,好人左喎,,'
跟住,,佢地又話報警,,好大件事牙..
|