|
去左莊的屋企..
琴晚,,2隻腳都抽筋,,
好Q痛..小,,呢排成日3都抽筋,,咩事牙..>{7''',.*
本身今日要去身體檢查,,不過都冇去到..-'''-
遲D先啦..'''1點幾去莊的屋企..
上錯左樓,,上左33樓..='''=
攪到呢,,有個女人係咁望住我地..
驚死我地偷佢野咁..
跟住落番去,,一落到去就先到妹豬係度啦..>v<
佢見到我地都好興奮..仲周圍係咁跑跑跑..
好得意牙..我牙媽冇啦啦打離,,話-[屋企有冇熄火牙..?]-
-[下..我點知牙..]-攪左好Q耐..都5知有冇熄到火..
好驚屋企火燭牙mA...打左好耐電話俾人,,都冇人聽..算啦..
咁我地就睇碟啦..本身話睇-[獅子,女巫,魔衣櫥..]-嘅..
不過真係好悶,,又講英文,,咪5睇囉..
跟住我地睇{犀照}..
開頭好似好恐怖咁..不過都5係好得人驚姐..
係有某部分得人驚咁囉..我同莊的都有哎,,
不過5知點解..LInG一D都5驚咁喎,,=''=
睇左2個鐘度,,佢地開始做ERS..跟住就玩-[魔力橋]-幾好玩牙..
不過我輸左..-''-
跟住妹豬番左離..我地又同佢玩埋一分..
佢真係好得意..好好玩..
佢5識講野架mA..又冇啦啦話我地有冇攪錯,,哈..
玩到6點幾..走左啦..
行行下..見到冰冰姐喎..
佢冇帯眼鏡都見到我..勁..
番到屋企都7點幾Lu,,
俾牙媽鬧啦緊係..哈..冇計啦牙媽..
|