|
去左莊的屋企..
今日晨咁早就起左身啦..
放假真係好,,
起碼5洗朝朝兩頭縢..
牙媽番左大陸,,話母親節喎..探牙婆,,
係咁整番隻錶,,
細佬個FD真係好勁,,話咁易就開倒,,
細佬佢用哂力都開5到..
平時打交就咁大力,,
整少少野,,就.....UUU= ='''
整左好耐..都整5倒,,
仲要-[啪]-一聲,,整斷埋,,唉..
晏晝,,去左莊的屋企,,
其實我都知,,去度都係玩架啦..= =''
不過都整哂..我都冇做過嘅,,
做左好少野咋我,,5係咁好意思..- ''' -
跟住等LING做埋佢果組個POWERPIONT,,就去左新北江..
買野食,,食左個格餅,,等左成半個鐘,,早知5要啦..= =''
跟住冇啦啦..LING佢表妹打離..話星期3果日見到我..
仲要係輕鐵站果度,,-[我好少搭輕鐵架啵,,]-
果日我仲要係同LING佢地搭-[K73 ]-TIM..
點會見到佢牙..仲有牙..我好似見過佢一次咁大把咋喎..
我都5記得佢個樣啦..佢會記得我,,= =''
行行下..7點啦,,,番屋企..行番去,,
番到屋企8點..= =''俾人鬧啦緊係,,
牙媽5番離..應該聽日番架啦..
佢地都食緊飯..5想食..食左個格餅..好飽,,= = ''
我發現牙媽5係度,,D餸係差D架啦..
連續3日冇食晚飯,,牙爸D餸係好難食架,,= ='''
原來日日打交咬交嘅人,,
會係最了解我嘅人..我E家先至知,,= ='''
好采細佬幫我講野..我先5洗俾牙爸鬧咋,,
不過,,,,佢依然係咁黑人憎..
油其是係佢唱歌果陣,,
走音走到佢牙..仲要大大聲唱..-[孤兒仔]-= =''
|