2006 年 5 月 13 日  星期六 晴天

  去左莊的屋企..

           

                                                 

今日晨咁早就起左身啦..

放假真係好,,

起碼5洗朝朝兩頭縢..

牙媽番左大陸,,話母親節喎..探牙婆,,

係咁整番隻錶,,

細佬個FD真係好勁,,話咁易就開倒,,

細佬佢用哂力都開5到..

平時打交就咁大力,,

整少少野,,就.....UUU= ='''

整左好耐..都整5倒,,

仲要-[啪]-一聲,,整斷埋,,唉..

晏晝,,去左莊的屋企,,

其實我都知,,去度都係玩架啦..= =''

不過都整哂..我都冇做過嘅,,

做左好少野咋我,,5係咁好意思..- ''' -

跟住等LING做埋佢果組個POWERPIONT,,就去左新北江..

買野食,,食左個格餅,,等左成半個鐘,,早知5要啦..= =''

跟住冇啦啦..LING佢表妹打離..話星期3果日見到我..

仲要係輕鐵站果度,,-[我好少搭輕鐵架啵,,]-

果日我仲要係同LING佢地搭-[K73 ]-TIM..

點會見到佢牙..仲有牙..我好似見過佢一次咁大把咋喎..

我都5記得佢個樣啦..佢會記得我,,= =''

行行下..7點啦,,,番屋企..行番去,,

番到屋企8點..= =''俾人鬧啦緊係,,

牙媽5番離..應該聽日番架啦..

佢地都食緊飯..5想食..食左個格餅..好飽,,= = ''

我發現牙媽5係度,,D餸係差D架啦..

連續3日冇食晚飯,,牙爸D餸係好難食架,,= ='''

原來日日打交咬交嘅人,,

會係最了解我嘅人..我E家先至知,,= ='''

好采細佬幫我講野..我先5洗俾牙爸鬧咋,,

不過,,,,佢依然係咁黑人憎..

油其是係佢唱歌果陣,,

走音走到佢牙..仲要大大聲唱..-[孤兒仔]-= =''

 

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-05-14 10:28 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰