|
母親節,,牙牙*_0'.''
MOtHEr DaY牙..
不過牙媽5係度,,諗住去飲茶,,= =''
算啦..仲好,,5洗洗mONEY..ka,,
唉..不過就真係5想再食牙爸d餸啦,,= =''''
今日凍左牙..我同細佬狂打-[哈次]-..
鼻敏感牙mA,,冇計啦..
仲要連續3日朝早都係食包包,,**屎..
一早洗左條裙,,睇左陣電視..
就玩電腦啦啦..好悶,,牙..
咪打日記囉,,
我地組舍POWERPINT都未整過...
算啦,,我一D都冇擔心過,,
我地組有何X腸牙mA,,
5知今日出5出呢,,不過我就5想出啦..
我要睇哂本書牙..-[盜墓]-好激牙..
|