|
搵番部計數機啦
今日要早會牙..=''=
上到課室,,MisS葉冇番..5通又入廠?!!
MIsS蔩代堂,,
冇啦啦有個校工入左離..俾左張紙MIsS黃..
跟住又俾左我..見到張紙話-[小息到校務處]-
自修,,畫下畫咁啦..畫左張令我感動嘅畫..
諗住攞離整DT..嘩,,掂啦..
點知俾DT牙SIR話-[點攪架..冇啦啦整左個毛巾架嘅野出離..]-
攪到我,,唉..又要畫多副啦..真係慘,,(放學的事,)
小息,,到左校務處..佢地話搵得番我部計數機..
問左我幾句之後..就俾番左我啦..好開心牙..
終於搵得番啦..哈,,好采冇買個部姐..
Ex2..冇帯GR.1A同1B,,不過問左人借1B..冇借到1A..
俾MISs林罰抄..佢好惡牙..
係咁話人聾,,係咪聽5到..
5之後我5小心,,定係有人攞左之後,,又聽左miSs d說話之後拎番出離呢,,
5知呢排做咩呢,,瑋佢成日都5理我地..又5同我地一齊食飯..
今日得番我同LInG,莊的去左[雅宛]食,,='''=
莊的佢隻眼又腫左..5知咩事呢,,
都係睇下醫生好..起碼都知咩事先啦..
我細妹前日都腫左,,不過2.3個鐘之後就有事啦..
上IH..5記得做過D咩TIM..
放左學去左DT室,,整番CP d野..
榻左好耐,,覺得佢好樣衰..
5想整啦..男班長果個好靚牙..仲好post TIM..
|