|
miSs葉又冇番..
今日MIsS葉又冇番啵..5知佢咩事呢..
上{MATHSx2..冇做過D功課..諗住問人抄..='''=
不過都冇抄到..算啦..佢都冇叫我出去..
好悶咁就過左..
{DTx2..我發現得我同李健樂做左舊野zA..-''-
原來5洗做嘅,,攪到我琴晚做左咁鬼耐..>''<
好白痴..都好嘅..5洗再做..>V<
{ISx2,,好悶..d時間過得好慢..='''=
LUnCh..係學校食..好難食的..D粉食左一半..有D想嘔..='''=
食左燒賣同埋春捲..DD飯食左幾啖..好難食..D味好怪,,-'''-
跟住就冇食,,啦..好飽,,下次都係5訂啦..
去左hAlL..好悶,,聽埋D論壇..
跟住,,{C,,自修..做問卷..
{ADx2,,考試,,''5記得左,,算,,我原諒佢..
好鬼死難..5識呢,,亂咁撞,,''
去左共創,,好悶,,同MiU LInG玩..
|