|
去左搵書..
起左身,,食左野,,睇左陣電視,,
玩左陣電腦..
跟住食lunch..莊的佢牙媽話離樓下,,
咁我就換3啦..上左佢架車..
去左佢屋企,,溫書,,溫離溫去都5識,,同埋覺得好悶,,5想溫..='''=
巧眼訓..囉,,= =
妹豬喊左好多次,,
莊的牙爸好好笑..
佢問妹豬-[你傻5傻.??]-
妹豬{傻}
{蠢5蠢}..
妹豬又話{蠢}
好攪笑牙..佢地,,>V<
6點啦..佢地都要出去,,我同LInG去左新北江..
買銀包..買左2個得番好少錢啦..
我發現我牙妹D錢多過我好多牙..
之前我多過佢好多架mA..點知佢E家多左好多..
死啦..5好再咁大洗先得啦..
番到屋企..佢地睇緊{攪鬼甲蟲車}(問波借嘅)
本身我諗住等細佬係度先一齊睇..
點知我等佢,,佢5等我,,
賤格,,隻碟又5係佢嘅..
不過又真係好好睇囉..
|