|
上家政課牙..
今日同LInG,,瑋一架車,,我明明早左架,,= =''
番到學校,差D遲到,,,= ='''
MAthS..x2..超悶牙..又話有人離睇堂..都冇..=''=
老師問左d連好出名嘅數學家都答5到嘅問題..
我竟然好有自信咁答左-[肯定岩]-=''=
點知原來係錯的..牙-口-好冇面牙..
跟住佢又問左一題數..哈,,白痴的我又答左-[可以]-'''
本身..牙SIr話又錯架,,
點知佢又冇啦啦話番我答岩左..我真係明架,,呢題..=]
上家政,,今次整-[水晶餅]-..等我仲以為好易整..充滿自信咁啦..
哈..點知一d都5易整..仲要攪到我塊面周圍都有面粉,,
又整得好鬼死樣衰,,唉..我都5想講啦..=口=
好采都未係最樣衰果組..哈..
luNCH..食左一塊-[水晶餅]-..幾好牙..都算係咁啦..UU*
放左學..俾陳文琪整爛左本-[青(刷)]-..= =''
用膠紙痴番,,攪錯的,,
番到屋企..睇左陣書,,睇睇下訓左..好攰牙..
上左中學之後,,日日都訓5好..
好沖涼先..
|