|
放早牙..白痴左-'''-
今日俾牙媽叫醒,,好Q攰牙..
出到門口..冇啦啦醒起要帯PE 3..
咁就即刻番屋企攞啦..
以為自己好醒咁..上到車..見到郭敏怡..
見佢拎咁少野..先記得今日5洗帯PE 3..
頂!!攪錯..牙..白痴左囉..='''=
番到學校..黃樂莛佢冇啦啦俾左份GIFT我牙..
原來我之前呃佢話我24號生日,,佢真係信..-'''-
仲要俾埋份GIFT..我,,=''=
有D內疚囉..唉..=''''=
跟住上MaTHS,,罰企..冇帯W.B..企到我鬼死咁攰,,-''-
佢講D野我又5識,,都冇聽書..算啦..''
跟住去左{波屋企整POWERPOINT..
同埋練野..睇左本-[鬼故}懗屎..='''=
2點幾去左OK食野..食左個包,,就去左千色..
諗住買銀包,,不過買5到..好想買果個{史迪仔散紙包}不過..59蚊..又裝5到{8達通}.
咁咪5買囉..去左KAWAI..好多黑白豬牙..好得意牙..好想要哂佢..>V<''
跟住又去左{元朗廣場}..行左好耐..都冇咩買,,
扭左2隻蛋..好得意,,>V<**
番屋企..搭車,,個頭好{云}..勁想嘔..
訓左陣..落左車..番到屋企..
俾牙媽話..5知點解佢會知我早放,,我明明冇話過俾佢知架,,
問左我去邊..
我同佢講我5舒服,,佢就冇鬧我啦..哈..
不過佢就問我食左D咩..係咪5飽,,
我覺得係太飽先會反胃想嘔喎,,
跟住就睇書,,一路睇隻手一路震..睇到好激果度..好正,,
睇睇下書..發覺自己冇事啦喎..
不過一玩電腦,,就胃痛..-'''-
|