|
MIsS葉好燥牙..=''=
今日..5記得起身..俾牙媽叫醒左..
不過就俾佢鬧我5自覺..='''=
仲話5俾我再睇電視睇咁晏,,屎啦..
由我起身..到佢出門口都仲鬧緊我,,好長氣牙..佩服''佩服''
番到學校,,最憎早會..聽佢地係度發uP瘋..''
跟住,,IS}x2''好想訓牙真係..佢講d野又悶..'''
{合'"}左一陣..'''好難捱='''=
跟住{eEe]-好悶..又5知做咩..-'''-
一連幾堂都想訓..超悶牙..>/\<''
LuNch''買左一枝{黑白豬]-嘅原心筆,,好靚牙..6蚊>V<'''
又買左枝原子筆..3蚊..''
跟住又上堂..悶悶悶..''='''=
普通話,,MIsS話{我覺得3十幾號D女仔特別乖..聰明同靚女}
我醒起我都係3字頭..就向SLK指住我自己啦..
點知佢大大聲咁同MIsS講,,{黃芳佢都係咩..??]-''
MISs笑左一陣..{除左黃芳之外}''
佢講完之後,,我真係笑到肚痛,,
放左學..去左-[共創''}..
又去左DT室,,整左野之後..走左..
去左OK..食左雪糕,,同波..LInG..郭怡''傾偈..
6點幾先番屋企..番到去成7點..=''=
|