|
| 2006 年 9 月 20 日 星期三 |
 | |
|
吉野家''
今日應該係星期3''
過得真係快''= ||||| =
聽日就係陸運會''啦''
超吾想去''囉!!
ELA diCT''100分''哈哈''
ENgLIsH diCT ''68分 T / \ T
MAThS teST''OK啦''我諗''- |||| -同的的狂互抄''
中文 qUiz''30/40''係咁上下架啦''
去左吉野家食''
送左枝筆''
拎左番離之後'''個個都話要睇''
點知俾[E拎]拎左= =
好采都俾番我''
|
| |
|
寫之時間︰2006-09-20 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 221 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|