|
| 2006 年 9 月 12 日 星期二 |
 | |
|
QUZI 2
今日6點半醒左''
再訓過''
發夢唷''~攪攪下7點至醒''
個夢都未做完''好想知埋個結局''
落雨''諗住5係好大姐''{冇帯[姐]}
點知搭巴士果陣愈落愈勁''= =驚''
諗住好勇咁衝去學校''
點知{X哲圖}話姐埋我''>\/<真係LuCkY
今日上堂攰到死''冇心聽''
想訓想訓咁''
CH''牙SIR好得人驚牙''
搵人答果陣''本來話搵我架''
不過佢睇錯左個座位表''叫錯人]]
呵''逃過1難''
中文''分組喎''(幾辛苦先搶到LKL過離牙'')
好悶''寫組織圖''
放學''佢地話搭西鐵''咁我咪自己搭巴士囉!!
|
| |
|
寫之時間︰2006-09-12 05:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 221 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|