|
| 2005 年 12 月 20 日 星期二 |
 | |
|
考完試啦!!!!
終於都考完試啦!!!輕鬆哂...放假啦..ka.. ka..
今日考完試之後,,我同aG..盧仔..莊的一齊去新北江行街!!
離個陣..我地見到陳武x.秀姑叫佢la~~~
佢唔應...個樣仲好嬲咁喎,,,
去到新北江la!
好開針!!買左好多野(其實唔係好多_= ="")
之後..送左莊的番屋企..我地又去左公園傾計,好好笑_
我地係咁講人地壞話,好似好衰咁,,
唉a!佢地今晚有得去一千零一夜,,早知我又參加la!
好似好好玩咁,,真係有d後悔a~~~
放假lu~~~~
|
| |
|
寫之時間︰2005-12-20 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|