|
想點...
好耐冇寫la...
好晏起身a..今日..
but都趕到..呵..
但係波波就趕唔到la..
又係嘅..八點零二分先起身,,唉..
上中文堂,,
俾個老師係咁話..
都明知係話緊我嫁la..
仲要話[[[有個同學]]喎..
個個都知la..
仲要係咁睥住我...
講足半個鐘a..
得番三個字上堂..哈哈..
上maths,,鬼死咁悶...唉,,
唔經唔覺又食飯la..
同a G仲有佢個FD[[唔識打佢個名]]..仲有莊的..
食到一半,,
我就自己先走左la..
去罰企a..
企左半個鐘..
but幾好玩bo..
仲有成兩個星期,,要企..
IH堂個陣..因為我成日笑,,so俾老師閙...
好於a..
面都紅哂,,,唉..
跟住放學果陣,,要去果個english咩咩喎...
玩果個唔知咩拼字..
係咁聽到雞毛係度笑..
笑得勁大聲a..
好似俾老師閙,,哈哈..
跟住番課室攞番d野la..
見到秀姑係度玩人..好好笑..
咁咪番屋企lo..
好多功課做a..唉..
|