|
感冒牙...
起身果陣,,
喉嚨依然係咁痛..
好辛苦a,,
8點幾俾人叫醒..
換33去睇醫生,,
睇左一陣電視..
就出門la..(自己一個..)
搭車車去到元朗,,
未到我,,咪坐響度等lo...
跟住,,醫生叫我入去喎,,
問我做咩...點點點...
好快答完,,
好快就走la..
拎左藥咪搭車番去lo...
食左d野,,再食埋藥...
好眼訓..因為有睡意..so,,訓左陣..
點知細佬d同學又離左,,
話要睇大[[徒]]殺...
我即刻彈起身,,話要睇..
but最尾..都俾我趕走左...唉..
跟住又訓番...
4點幾..又起身食藥,,,苦...
睇電視..
夜晚食左飯之後...
睇102班點..爆好睇a..
又有我miss係大佬...
10點幾先訓,,,
|