2006 年 1 月 5 日  星期四 晴天

  慘a..

           

                                                 

今日,,我好乖a..

自動自覺好早就起左身,,

跟住刷牙,,

食左野之後就換3啦..點知我a妹佢霸住個廁所喎...

攪到我遲左出門,,差d遲到..好采冇..哈哈..

maths堂,,悶到抽筋a..幾咁辛苦先上完兩堂a..

PT堂派卷,,唔錯,幾好..

跟住果堂先好笑,,上咩性教育喎..

笑死..要我地搶答...好似話答中加操行分喎..

咁我咪係咁舉手搶答lo.

題題我都舉手話我識,,

but只係答左兩題za,,,

幾好玩a..

個個搶住答..唔似小學咁..個個都唔肯答''''

音樂堂,,教咩拍子喎..鬼咁難喎..一d都唔識嫁,,

唔知下堂點死俾佢睇a..

食luch啦..

上中史堂..

慘a..

份卷得果39/100..

唔合格a...

死la...唉...

仲有份ELA未派..

唉/...

 

 

 

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-01-05 05:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰