|
慘a..
今日,,我好乖a..
自動自覺好早就起左身,,
跟住刷牙,,
食左野之後就換3啦..點知我a妹佢霸住個廁所喎...
攪到我遲左出門,,差d遲到..好采冇..哈哈..
maths堂,,悶到抽筋a..幾咁辛苦先上完兩堂a..
PT堂派卷,,唔錯,幾好..
跟住果堂先好笑,,上咩性教育喎..
笑死..要我地搶答...好似話答中加操行分喎..
咁我咪係咁舉手搶答lo.
題題我都舉手話我識,,
but只係答左兩題za,,,
幾好玩a..
個個搶住答..唔似小學咁..個個都唔肯答''''
音樂堂,,教咩拍子喎..鬼咁難喎..一d都唔識嫁,,
唔知下堂點死俾佢睇a..
食luch啦..
上中史堂..
慘a..
份卷得果39/100..
唔合格a...
死la...唉...
仲有份ELA未派..
唉/...
|