|
驚....''
嘩!!!今日派卷a...
驚得我a..琴日就派左數學,,IS,,中文,,左右La<<
唉,,數學卷一--唔合格''得果31/70''卷二都好d--有82.2''"加加埋埋都有56分---合格..kaka....
唔使朝朝都咁早番離做數''
IS---派果陣以為自己好高分,,,55''合格..
點知..我格離位D人個個都好勁a>..<..7十幾分a,,果陣真係有d唔開心..唉..
今日a..我幾驚IH份卷唔格a,,
好采合格,,67分,算係最高分果科la..
中文都有66a..
but英文唔格a..我果58/120,,要六十分先合格,,,差兩分a..陰功..
算la..全日離講,,最開心都係上PE果陣La..
今日...我地玩排球..
又碌波..又掟波咁...
好好玩a...
but,,
我地掟掟下波..
差d就掟到1b一個女仔..
個女仔冇怪我地,,
但係佢格離個條就係咁閙我地..
話咩掟仲我條女點算a..你地點掟野嫁[[明指我]]..
最後..仲話人地『八婆』tim..
爆唔据佢lo..
又唔係掟到佢.
人地都話冇野la..
我地又say左sor 啦..
攬到我地冇哂moon..算la..
依家最驚嘅係中史a,,
好似考得好差a..
|