|
開心_..____傷牙...
今日,,我好早就起左身啦..
為左今日調位件野,,,攪到成晚訓唔好,,興奮牙..
BUT..今日天氣唔好,,落魚喎,,又凍左..
番到學校,,唔洗集會..開心..
上到課室..好多人a..
上maths,,都係悶啦..
IH..OK啦..
到左上中文堂啦..
以為調位啦..
點知唔調,,話luch先喎..
點知放小休果陣調喎...好期待啦..
開頭,,我以為又調去蔡生格離,,,係度叫哂口咁,,
老師話..邊個話調你去果度a,,,
你坐果度啦..我望過去..格離果個..係----8號林生a...慘..
我又係度哎..推離推去...最尾..都係去左..
好慘a..有d想喊囉..
好采冇..唉..
不過好唔据囉..
果一刻..真係覺得a蔡生好似天使a,,
唉..好後悔a..
前邊仲要係a邊個..
4邊冇個好傾嫁,,
唔調好過調啦..
but我學識左開心咁對住佢..玩佢..
好驚佢喊a...好采都冇...
唉..
|