|
家長日...
今日a...我好早就起左身啦...
家長日..
媽咪又唔去,,,咁咪牙爸爸去囉..
朝頭早玩完電腦,,
等爸爸番離..
食左野之後..
同爸爸去搭車,,,
搭車果陣,,我地都冇野好講,,
佢有佢睇報紙..我有我睇風景..
去到果陣,,,見到冼xx..俾佢a媽鬧..kaka...
又見到32號,,33號,,同埋26號..
婷佢好勁a,,,一家大細都係度,,,
到我啦..
入到去,,miss葉笑笑口咁..
跟住就同我a爸講話...你個女a,,上堂好多野講嫁,,
講得又大聲喎..又話我唔出去說話..攪到唔合格..唉..
我有兩科唔合格啦..中史同說話,,
唉唉..
俾爸爸鬧a...番到屋企,,又要俾a媽鬧..慘,,
我操行得B- za..咁又係,,,我成日都話老師..
又成日俾老師話,,
|