我今日去咗小學既畢業禮呀!!!有好多同學都有返去呀!!!去完之後我哋跟車返返嚟小學, 返到嚟都已經1:00。我, 蘇蘇和鄒麗係小學門口對出個個位到等黃老師一齊去食午餐, 係到等緊黃老師個陣我同鄒麗講:「雖然我仲好鍾意李俊濠, 但係我同佢分開都唔係話唔好姐, 因為同佢分開咗, 咁佢就可以想去夜街就去, 佢想同邊D人一齊, 我又唔洗理, 佢想去綱巴又可以去, 總之佢想去邊就去邊, 咁就夠晒自由啦!!!」
跟住鄒麗就話:「唔係架!佢同我講話佢自己好想同返你一齊架, 同埋係想你去管返佢呀!!!」
跟住我又講:「一個人正常嚟講係唔洗要人去管都可以生存到囉!!!點解佢唔得喎!!!同埋依家佢成日都同個個咁既吳宏培一齊, 想同我復合唔洗只意呀!!!>︿<除非佢唔再同個個吳宏培一齊啦!!!都有D機會復合既!!!」
|