我覺得我同佢都好得意架!!!因為我係係(27-8-2007)話同佢分手,但到佢向我講話可能會對我死心果陣我O哂咀囉!!!我仲係我哋分咗手個幾日至到依家都仲係到喊緊架!!!
但係佢係係(27-9-2007)同我講架喎!!!你哋話得唔得意啦!!!
但係我可以同大家講!!!
我 依 家 仲 係 L o v e 佢 架 ! ! !
soso,brenda,黃文如,陳偉萍,廖文圻,梁展豪,肥彭,方海滔,叻嘉,阿孫,劉雞肉 & 阿超都係衰人,8月27日佢哋去BBQ都唔叫埋我,佢哋正識係衰人呀!!!
唔怪知得我果日放學我打俾黃文如果陣佢話佢係到BBQ,我聽到佢咁講我都O晒咀囉,因為佢明明約咗我食午餐,所以我果陣好嬲佢!!!
好冇耐呀...好冇耐呀...好冇耐呀...好冇耐呀...好冇耐呀...好冇耐呀...好冇耐呀...