S.H.E香港奇幻後援會
Selina香港奇幻樂園
HEBE喜碧香港樂園
Ella香港夢ソ冰國
今日係中秋節..首先我同屋企人去左維園果度賞下月*
不過最後覺得冇乜好行∼∼咁佢地去左睇火龍”我就去左夜果度
去到時候我唔舒服..去左好耐廁所!夜都識問我有冇事
而佢呀媽就識問呀夜∼∼我沖涼未*家陣我唔舒服..你冇反應都算!
仲問d咁既問題〕〕佢今日發燒咩!?
最初我都覺佢呀媽冇乜野..而家對耐左就覺得好有野
唔知點解好似真係好唔鍾意佢*佢講d野真係好有問題囉!