| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 10 日 星期一
- ` 沒有了感覺 愛也會麻木* =] |
| 2006-07-10 |
''``[我的愛人]靚仔到暈*>33333<煮提為:89日*SWEET30
*食屎NAA你=]低能仔*扮曬野,,心照XDDDDDD
遊戲規則
試說明5項你最想要的生日禮物 or christmas presents 和點名7名網友
不能有重覆,順度去他們的 blog 留言.告訴他們被點名了
5個禮物=]
1*豬仔??2*豬仔??3*豬仔? 4*豬仔? 5*豬仔
1)傳俾你既人係邊個?包包
2)佢同你既關係?好朋友XDDD
3)寫出你對佢既5個好印象?似包X5
4)佢對你做過最深刻的事?A LOT OFFFF
5)佢同你講過最深刻的說話?不記得了*V*
6)如果佢變成你既情人,佢咩野令你鍾意佢?性格-V-
7)如果佢變成你既情人,佢有咩要改?沒有*佢好完美@0@
8)如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩?唔同佢玩XDD
9)如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢?NO知
10)你最想佢對你做既一件事?很多唷>V<
11)對傳這份卷給你的人的印象?OKWAY
12)你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?勁傻-口-
13)自己喜歡的個性是?常常笑=]
14)相反的,討厭的個性是?發姣
15)給關心自己,喜歡自己的人大喊一句吧:I LOVE你們
16)自己想成為的理想類型是?靚=0-
17)把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的7人:
唔點了*常做就做,,,NO想做既話是但*
8/7*/2006
我見到蕭老師AR`佢同一個男仔一齊AR`樣哀果隻...長毛毛!?
10/7*/2006
今日同小過`去西9龍=))第三日去LA..無奈''*v* 一 樣 打 鼓`
西9龍D雪糕抵AR`$11四個球..她味AR`!^v^
上車我痴左線..??狂同街果D人SAY HELO..
再講返鬼戲...
洗左勁多錢泥排..都吾知暑假點算好!!!
11/7*2006
放榜LA...好驚AR`驚入吾到!!
過埋聽就同某D人SAY88LA..
我LOV`果個好難約出黎架!!好吾想走AR`
希望入到聖文德LA..
FOREVER FRIEND*
ADA`SHERMAN`雷璧`葉雞`高波奶`BB`朗B`BEARBEAR鴻`爸B`
同你地玩左N年,,,有吾HAP..有HAP..
講真同你地真系好開心..雖然吾可以一齊...
但系我都會記住你地!!
好難先雲到知心...又要咁快分開..
好吾想AR`最後一句友誼永固!!
|
|
din tiMe '' *:2006-07-10 07:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
* my Love Will Get You Home <3`
♥`我所愛;' 我不改 <3`
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 235 | »
|