| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 2 日 星期日
- ` 沒有了感覺 愛也會麻木* =] |
| ` |
THX TEACHER DAY`
一出門..落大雨..濕曬AR`*v*
死人RACHEL`魯點我9:45系3M巴士站等..!?PK``
所以答吾到班車-333-''..如果同SHERMAN去一定吾會吾等我,,
可能系見度乜水乜水咪上車LO..殘格=))
去到傾左一陣...?!先見到佢AR..
我有份送PRESENT比老師'''D PRESENT好靚AR`!
食物方面--GD LA..食左一杯雪糕!!
最後四班都要上去唱歌!!!臭爆~!
玩多陣先走..冇同SHERMAN走..望多兩眼都好AR`-^^-''
等26`等到CHICKEN`都黎左....上車先SEE到佢追到班車-0-
SHERMAN` CALL ME 話去睇戲...SEE''鬼域''!!!
我`&SHERMAN`買左一樽1.25o既大桶J飲?!飲吾曬!!!
所有人都淆AR`!!
BACK HOME 第一時間沖湸LA..淆AR`!!
夜晚傾電`同BB`!
I LOV U`
驚驚!!!
|
|
din tiMe '' *:2006-07-02 07:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
* my Love Will Get You Home <3`
♥`我所愛;' 我不改 <3`
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 235 | »
|