| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 20 日 星期四
- ` 沒有了感覺 愛也會麻木* =] |
| HAP` |
而家返卜記*都冇乜野AR`!!之前覺得好悶`
但系而家覺想日日返...好 HAP AR`
我都識到FD*牙慈`KAYEE`嘉嘉`佩儀`xxx`黃俊明`(都算o既)
我到而家都埋怨..點解我間小學吾系一條龍AR`激氣*
黃俊明`佢話佢果間SCHOOL五年級有個人好似我喎=)
中100%似...Oo西LO...-333-''
前日開始,,補課*補到1/8/2006...HAP*
點解`因為個女MISS好好笑*
今日小息前...好多同學系我地課室望望下..
跟住MISS話我系咪好靚姐*(佢一路講一路''餃''靚D頭髮!!!)
又話我太靚...''餃''到你地被人''餃''住曬!!!吾好意思AR`
佢次次系我地悶果時就講D笑話*真系好好笑!!!佢又真系教到書真系會明!!
佢中一會有一班佢教**我真系....真系...好想佢教AR`!
明天要數學小測*好YA~
都吾明D人狂問我你真系入到卜記*牙`我再SAY多次系AR`
又話會被DUN...吾信LO..D人同小學冇咩分別姐*
前日同朗B`BEAR`傾電*
FAN*咪再亂講野AR`
我好似LOV`左一個人**
|
|
din tiMe '' *:2006-07-20 07:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
* my Love Will Get You Home <3`
♥`我所愛;' 我不改 <3`
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 235 | »
|