今日成班同學去左書展,,(排名不分先後)有Frederick,Warm,Novia,Thomas,Janice,Yuko,Ellie,Joan,Jenny,Tony,,,我地係樂
富mte集合,,,跟住一齊去灣仔,我地到左之後就去買"非",佢地幾狗,咁大個人仲買小童"非",跟住我地入去,,,嘩!!!好大呀~跟住我地分
頭行,,,我同Thomas,Tony一組,,但係我地行左好耐,都冇咩野睇,搞到我勁累,,,,之後我地去荷里活,,呀Fred佢地坐船,我地就坐mtr,
我地同佢地鬥快,,,點知我地去到都仲未見到佢- -過左一陣終於見到佢地,之後我地去食M記,班女仔就食KFC,食完就一齊"四條腿,亂
咁隊",,,幾好笑嫁~~~睇完我地去影貼紙相,,我想問:成9個人一齊影,點影- -??所以我就冇影,係出面等佢地。影完之後我地就各自
走人~
|