WoW
HeyMan_Ki
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:900
HeyMan_Ki
暱稱: stephanie
性別: 女
MORE...
«
‹
June 2020
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2010-06-04
•
2010-05-25
•
2010-05-23
•
2010-05-14
•
2010-05-07
文章分類
•
全部
(10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 06 月 (1)
•
2010 年 05 月 (5)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2009 年 11 月 (2)
•
2010 年 06 月 (1)
•
2010 年 05 月 (5)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2009 年 11 月 (2)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
Hunghung88
CSMCarmen
sui_hong
nancy_siuyan
N1K1_LAM
clongclong
suefan1224
kevin3360
melody31
gLoRiaMak
MANCHINGMC
lovemelody30
顯示全部(27)
網站連結
•
stephanie' xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 11
今日人氣: 13
累積人氣: 900
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 5 月 23 日 星期日
2010-05-23
分類:
未分類
IV
日假期話甘快就完.
仲快 過番學
但我無咩點溫書-,-
好似浪費左呢
IV
日
哈........... 算啦.......
發表時間:2010-05-23 04:03 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 HeyMan_Ki 的日誌
)
wong_celia
於 2010-05-25 09:05 PM 發表:
係呀 好有美感呀 你都改返個羅馬名呀
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
wong_celia
於 2010-05-23 07:35 PM 發表:
咩料呀羅馬數字
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你唔覺羅馬數字好有美感咩?
Posted at 2010-05-23 08:56 PM [
編輯
] [
刪除
]
sammishew
於 2010-05-23 07:05 PM 發表:
哈哈 我咩都無做過呀~
功課都無做 仲講溫書-,-
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 HeyMan_Ki 的日誌
]