2009-12-29  |
分類: 未分類 |
今天出佐荃灣打機with馮生;
好開心;由5點幾玩到9點先去食飯-_-"
去食韓國燒烤!!"
好耐冇食啦!!
之前同馮生行街一直都想食韓燒;
但一直都冇咩機會;
一係冇錢;一係冇興趣!!
都是馮生的錯!!\3/
不過算啦;今日都食佐;呵呵>v<"
今日睇佐一陣銀包;
好想買銀包俾馮生牙!
佢銀包已經爛得冇得再爛;
快d快d存錢買銀包給他!!>"<
還有2天是2009年的最後一天;
大家要開開心心牙!!;]
要留cm喔!!!吾留我嬲架!!\3/"
|
| 發表時間:2009-12-29 01:23 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx cm哇~~;]" Posted at 2009-12-29 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx cm哇~~;]" Posted at 2009-12-29 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx哇x]" Posted at 2009-12-29 05:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-12-29 05:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-12-29 05:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|