2009 年 12 月 29 日  星期二   寒冷


2009-12-29 開心 分類: 未分類

今天出佐荃灣打機with馮生;
好開心;由5點幾玩到9點先去食飯-_-"
去食韓國燒烤!!"
好耐冇食啦!!
之前同馮生行街一直都想食韓燒;
但一直都冇咩機會;
一係冇錢;一係冇興趣!!
都是馮生的錯!!\3/
不過算啦;今日都食佐;呵呵>v<"
今日睇佐一陣銀包;
好想買銀包俾馮生牙!
佢銀包已經爛得冇得再爛;
快d快d存錢買銀包給他!!>"<
還有2天是2009年的最後一天;
大家要開開心心牙!!;]
要留cm喔!!!吾留我嬲架!!\3/"

發表時間:2009-12-29 01:23 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 HiKLoVeU 的日誌)


badloveyou14 於 2009-12-29 10:17 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



badloveyou14 於 2009-12-29 10:17 PM 發表:
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



badloveyou14 於 2009-12-29 10:17 PM 發表:
rere.
馮生你條仔xd?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annayeung 於 2009-12-29 09:20 PM 發表:
 
 r3“
CM
新年快樂 :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx cm哇~~;]"
Posted at 2009-12-29 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



macylau1 於 2009-12-29 08:51 PM 發表:
 Babii comm3nt :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx cm哇~~;]"
Posted at 2009-12-29 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



badloveyou14 於 2009-12-29 02:50 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



badloveyou14 於 2009-12-29 02:50 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx哇x]"
Posted at 2009-12-29 05:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



macylau1 於 2009-12-29 02:03 PM 發表:
 babii comm3nt-)要回啊 :D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



macylau1 於 2009-12-29 02:02 PM 發表:
 babii comm3nt-)要回啊 :D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx哇x]"
一定回俾你!xd
Posted at 2009-12-29 05:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ILOveYOu321 於 2009-12-29 10:38 AM 發表:
 c0mm3nt=]
要回嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx哇x]"
一定回俾你!!xd"
Posted at 2009-12-29 05:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





HiKLoVeU
暱稱: 琳 寶唄♥`
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
久違了;]
long weekend`
2010-05-17
2010-03-10
2010-03-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客