2010 年 8 月 30 日 星期一  |
久違了;]  |
分類: 未分類 |
完全忽略佐q00zq成3個月有多..
系加拿大既生活我已經習慣佐了...
9月就系最後一個term..
我要俾心機讀埋佢牙!!
1年後.. 就要返香港搵我的朋友們..
近排功課不停地增加...
9月開始新既term仲更加多..
不過好彩身邊有表姐表哥表妹幫我.
等我吾洗煩點樣去做..
黎佐加拿大已經有半年了...
我真系希望系呢一年真系可以努力咁讀好英文..
返到香港搵份正職做... 幫補家計..!!
7月尾到8月27號姨媽去l0ng trip...
得我自己系屋企... 以為自己一定搞得掂..
點知.. 住佐兩晚已經忍吾住喊..
失哂控咁叫返香港... 系fb打佐出黎..
表姐見到即刻叫我去佢屋企訓..
仲黎屋企接我...
唉!! 覺得自己仲好細路仔!! 少少野就喊到咁.. 仲要發哂癲..
不過表姐話.. 每個人都會有「h0mesick」..
姐系掛住屋企咁解..
佢仲同我傾佐好多計..
就由個晚開始.. 我就一直住系表姐屋企直到姨媽返黎為止..
始終有個人系屋企有安全感d..
自己一個住咁大間屋.. 細屋我冇問題.. 但太大就吾好制= ="
今日姨媽請一班教會既廣西老師黎屋企食飯..
因為個班老師聽日就要搭飛機返去溫哥華玩兩日跟住返廣西..
洗佐好多碟- -"!!! 手都抽哂筋!!
聽日開始第2個學期... 我要加油啦!!>v<"
|
| 發表時間:2010-08-30 11:11 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|