Ar*HIN*
`;|[▊若 你 開 心 我 就 快樂;!|`;**
2010 年 2 月 9 日  星期二   陰晴不定


2010-02-09

今日係星期2...又有德育課

早上...又是自己一個番...

閱讀堂...沈sir落黎講high di o個d野

小息...訓鬼左..

第1堂...英文 上下上下又訓左,,

第2堂...普通話...都有用心上ga...

小息...同肥岐跳sorry sorry -v-笑死

第3堂...數學...分組...同膠聰&臭氣一組食屎...一句聲都冇出到,,彩佢都傻

第4堂...中文又係冇訓到,,私自掉左去同鳳如同學坐係咁同佢+彭彭鬥忍笑

lunch...去左華興食...又教左黃瓜恩食免費午餐但自己又比左錢-0-

第5同第6堂...上生活技能...係咁玩,,

小息...要落去集隊

德育...洪松蔭先生(掉轉咪淫蟲洪?!)黎講講座...雖然真係好好聽...但都係訓左...

不過我好中2呢個講座...係繼呂sir之後第2個我覺得好聽既講座...

洪松蔭先生對唔住丫...!!!!!

聽完佢個講座好想做個單車好手tim...@@

放學...回家同汶媽媽sms

回到家...玩winning-v-

之後食飯...食完飯同黃瓜去左銀座enjoy the process

玩左陣就回宮喇...

THE END

刊登時間:2010-02-09 11:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 HiN1218 的日誌)


my_love_baby 於 2010-06-13 09:03 PM 發表:
cOmment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaKiT 於 2010-06-03 10:45 PM 發表:
c0MMeNt.〞
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Missy0u_ting 於 2010-05-06 02:47 PM 發表:
(":
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



soso1996 於 2010-04-03 11:52 PM 發表:
Cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cobo33 於 2010-03-28 06:57 PM 發表:
COMMENT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yoyo95102531 於 2010-02-27 10:18 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sang19 於 2010-02-10 11:38 PM 發表:
cm-.-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 HiN1218 的日誌 ]


HiN1218
暱稱: HiN
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2010-06-24
2010-02-09
2009-12-14
2009-12-14
2009-11-24


日誌分類

全部 (34)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed