oH my God!
好多日冇打qooza啦!
講番8月16號
威廉老大同小傑.敖犬黎左奧海城
當日同郭ling撲左去睇
仲差d比人點左去第二-.-
見到佢地!!勁清楚的=))
勁正!!
威廉仲系到唱黑白配丫><!!"""
tampo勁好的!!
勁讚
大家一起跟著唱=))
敖犬望左去我地果到!!
喔喔喔喔!!
勁正的-))
吾知黑Girl幾時黎呢
黑糖群俠傳快d黎宣傳啦~"~
依幾日上左深圳
買埋哪裡怕隻碟
前幾日又拎埋bit左果隻夏日初體驗
勁正的-3-
我牙哥飛左去美國..所以po吾到相~"~
慘'''
畢業了.雖然吾捨得
但系佢地一定會有更好ga發展
「全球煜迷,挺煜永遠」
oH mY God
8月21日-22日的模范棒棒堂
勁感人的!"
8月26-27-28最後評比
勁讚.吾睇真系你ga損失
特讚演出:
[祿'獸]佢地2個一齊唱歌真系勁有feel
2個歌王.勁好聽
[緯]簡直不可相信.自彈自唱'''大突破.真系好感動'
[多]太爆了.鋼琴勁到不行.真的真的.'我相信系多多2年黎最精彩的表演
睇完一次想睇第2次..太神了
[王子'毛弟]帥呆了'真系讚到嘔
[廉]tampo同音都太準了.好好聽.
[煜'銓]oH my my my God!!!
佢地太正了.正如佢地表演ga題目"rock is coming back"!!!
煜.punk.rock.集於一生
唱得出搖滾一向的宗旨'反映&發洩'神呆了...我不就是想走造路線嗎?
李銓超勁...依到bank真系全集蕉點!!盡在不言中


|