今日勁勁勁開心的
因為6棒去左apm!!
我仲吾撲過去!?
11點30分約左劉yan系坑口a出口到等
好快地去到apm了
勁多人的說
搵左一陣..搵到煜國
比左錢..但系冇手牌.不過算啦=)
等到腳軟..
突然ga尖叫..嚇7我-_-
勁勁勁勁勁大聲囉咩事
見到令仔煜;;勁開心;;威廉;;都勁正=))
新頭好看了=)
最衰冇比佢地簽名..168$我覺得太貴..
吾講甘多..去相




Andy哥牙!!!









威廉比人kiss牙!!!""""



拉拉廿





因為有d相系系1樓影架..會吾系甘清
希望大家留個cm-_-'
希望佢地快d再黎!!
依幾日番左大陸
開心的
買左7彩棒棒堂同小巨蛋演唱dvd
勁好睇的=))!!!
|