第一樣...
勁讚歌mv:http://www.youtube.com/watch?v=otMB3WVQNVg(勁感人)
http://www.youtube.com/watch?v=CAoo71VEYhs (勁正)
一定要睇牙...勁勁正.
今日有歌星去我地果到,
一個都吾識- -"
日日都吾似番學甘.
ps:
愛你.可惜只系可以暗戀
你心有第二個.
我吾會同佢比.我知系冇得比.
成日對住你.
做朋友.好過做情人喇可?
朋友可以有講有笑..
情人.分手有住無比的痛苦.
愛系甜蜜.都系痛苦.
好多人流下ga眼淚.都系比搶走的.
我對你.勝我千言萬語
|