好順利=]
上次我同佢鬥多cm.
嬴左.
吾知大家會吾會再好似上次甘
比甘多cm我呢=]?
上次太多cm- -
回吾哂.
sor.
其實我睇cm依樣野
吾知點解睇得特別緊
冇cm.好似冇動力甘.
我就吾想打~"~
多謝比cm我ga人拉.
+yu.嬋姑.好落力
多謝.
下次吾好洗拉.不過都要留.
吾知點解.
同佢左坐.
好似冇甘悶/
但系比人話多左- -"
傾傾傾傾傾.吾小得拉,
楊流明過黎魚蝦蟹我..
做番個乖仔先.
我講過.
今次一定要叻過許家明架@@"
一個正常ga qooza有15個cm先叫正常.
多謝大家.
愛.
楊sir士多啤梨蘋果橙牙黃浩林= =
o哂..又好笑.又好驚.
ps:放底了你.
拎起了第2個-*
cmcmcmcm
我都出去留cm比人先.
再講多次拉/
多謝你地!!!
ps:吾知點解好憎你囉-*
.總系有講吾出ga憎
大家估到系邊個用悄悄話同我講番拉.
吾好亂估牙= ="
|