大家.真系好多謝...
比cm我><"""
我甘耐冇打.你地都會比cm我.
真系好開心囉.
心有好多好多野想講出黎.
仲系又吾知點講好><
我又吾系成日甘得閒上黎比cm你地
想我比番cm你.叫下我
我一定會回你地cm牙.
依到要點名多謝
多謝郭ling.你次次都一定比足cm我.
極開心.好開心你拎左第一
睇左你d相.真系好型xp
你永遠都系我好兄弟xpp""
叫你牙媽吾好亂唸牙~"~
賢.多謝.比左好多cm比我xp
同小明好番咪好囉=]
吾洗搞甘多野拉=]
多謝cn.老嬋
2個都有寫信比我
Glingb.比好多cm比我xp
唉.屈左系個心好耐
一路都冇唸住同人講..
但系比3個人知道左
吾好爆牙..(知道果d)
真系.愛你又吾知點講好
做fd我又會有小小難受
但系拖左.又會冇fd甘多野講
真系勁愛你.
點都好.我會好吾捨得你.
日日都會唸住你.
但願有一日.我會得到你個心><"
大家sUp我就比cm我拉
|