Hitomi2010
暱稱: Hitomi
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
xanga
中場休息
五星園林酒店 南澳無敵...
hanamuke
hurt

日誌分類
全部 (192)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的連結
尚無任何連結

日誌搜尋
RSS Feed

2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天


Leadership Camp BBQ

又比Miss Leung鬧囉..............

唉,我冇帶預習簿........................><

佢叫我自己攞落去校長室度.....................................=="""""""

極無奈..............................

不過始終好過比佢既..............><""

================================================

今日drama試妝,笑到我喊左出黎咁滯...............

肚子嚴重的痛...............................>v<

男主角個假髮實在令到我地在場既人都笑到扒左喺度..........................................==v

掂下,,,,,,,,,

夾耳環好痛架....................

琳,點解你會冇感覺架........!!!!???

================================================

今日成日最大件事都係去Leadership camp既BBQ啦~

佢本身就話係重聚日既,但係似乎得一半都唔夠既人去左............

wakakakakakakaka~

勁好笑喎................

最欣賞係佢地夠creative.......~

hahahahahahahah!!!!!!

基於某種原因,我地喺Miss Hon面前講左起碼十幾廿句「頂你個肺」..............

勁無奈,佢要開口叫我地先停左~

諗住下半場去食糖水既................

rainbow唔得,去許留山,

冇位!!!!!???

唯有去M記.................

學識左個「點睇都咁7」既一個好手勢~

好正囉!!!!!真係好7..............................>v<

我終於記得左阿哥既身份啦!!!!!!!!!!!!!

笑到死左............

wakakakakakakakakaka/....,,.,.,.,.

難能可貴既經驗呢!!!!!!




2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天


花鈴終於都出左啦!!!!!!!!!!!>v<

今日...............唉,好似冇乜野做咁,但係又好似好多野做咁...........................

算吧啦~

今日係調位之後既第二日~

我就覺得我個位冇乜問題,不過琳你就幸福啦~簡直係開口中.....................

一話可能同邊個坐就真係同左邊個坐,,,,,,,,,,,,,,,,wakakaka!!!!

我就冇你咁好彩啦,我果面D人個個都好似唔多出聲咁款~

熟人全部喺晒另一面,搞到我超無奈~

我個「親切」既班主任擺明要分開我同琳,打橫黎講都可以話坐埋同一行既,

但係一個坐窗果行,一個坐門口果行,,,,,,,,,,,,,,,,,,

得啦,你玩晒啦,搞到咁仲唔夠,仲要我地兩個一齊去搵佢比佢嘈..............................==''''''

我果刻真係呆左囉!!!!!!!!!

玩夠啦佢,我都就快比佢玩到殘晒啦.....................

唉.................

........

..........................................

問佢點解佢就話「乜老師唔可以同學生傾下計架咩???」

同你!!!!!!!!?????唔好意思,唔多啱傾囉!!!!!!!!

算,唔同你計,最多我比定心理準備先~

================================================

如花仲係戴住果副可笑既太陽眼鏡........................

我真係頂佢唔順,成堂都冇聽過佢UP乜,成堂都喺度睇書~

簡直當佢冇到~==v

================================================

唉............................

終於都到受死既時候,我去見我既班主任啦........T.T

淆底中.........

不過最後好彩佢冇乜點鬧,係串同埋質問我地姐......................==""""

嚇得我吖..................

================================================

琳,你大煲劑啦你!!!!!!

快D諗個辦法搞掂lee單野佢啦~

wakakakakakakakakakakak!!!!!

祝你好運啦~Good Luck!!!=皿=

================================================

心情極差..............

又想死tim........==''''

唉..............

........................................

...........................

 

 




2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天


HAPPY VALENTINE'S DAY!!!!!!!!

大家各位,情人節快樂啦~hahahah!!!!!!!!

不過今年我既情人節係三失,係三失囉!!!!!!==''''''

唉.............心情、學業加感情..........計計埋其實都唔止tim播./...........,.,.,><""""

自卑中...........................

有諗過自己整朱古力送比各位大哥大姐既~

之不過D原料實在貴得很,嚇親我,加上我又唔識整喎...............

都係算吧啦,我D朱古力整左都冇人敢食啦..................................==v

頹中.................

================================================

今日..............為左之前S君既事,我覺得D Miss係有心講佢知一廂情願既問題...................

笑到我吖..........................

個個都好似係針對住佢講咁,,,,,,,,,,,,=="""

================================================

今日琳佢幫嫂子代崗,佢上左六樓~

佢...................收到好多朱古力..............

我今日冇上過六樓...................少左勁多,..,.....................><""

唔開心囉!!!!!!!!

不過收到某D人既朱古力都幾意外..............

就好似肥然咁,佢居然整朱古力!!!!!!!!??????????

有DD咁匪夷所思........................

但係唔係好敢食........聽聞佢喺整既過程當中打過乞黐..........................

..................................

...............

...........................................................

淆淆地底....................=="""

不過我都係會食既~

話晒都係朱古力嘛!!!!!!!!>v<

ha..ha...ha....

Lee個世界上千奇百怪既人都有,

有D人唔知點解係從來都唔送朱古力囉........................

搞到我心都淡晒,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,><

wakakakkakakakakakakakakak!!!!!!!!!!!!!!!!/\/\

講下姐.........不過冇朱古力既人真係幾慘架..............

成身散發出一種頹氣......................==v

================================================

今日小息我當完值由地下上返去課室既時候.....................

我見到/./././././/./.傑傑同.....................................鋼琴姚明!!!!???

佢地傾傾下既時候,我聽到一句足以嚇親我既說話................

姚明同傑傑講:我覺得你好親切...................

..................==""...................

我想嘔.................

真係想嘔.........................

================================================

我要參加渣打馬拉松!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我指下年,我好想參加吖!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>v<

聽聞可以任吔蕉兼任飲水,而且仲可以亂咁fing走D垃圾喎!!!!!!!!!!

唔駛罰千五.....................簡直係我既天堂,從來都唔敢光明正大咁扔垃圾~

wakakakakakakakakakakakakakakakak!!!!!!!!!!!!!

我諗閒閒地我都要扔夠3萬5蚊既垃圾先得!!!!!!!!

hahahahahahahah~

有興趣既搵我,同你一齊參加啦~

跑唔到全場都可以跑到4分1掛????

可以試下扔垃圾既樂趣~

最緊要係唔駛比錢嘛!!!!!!!!!!!

wakakakakakakakakakak~

想試下將條蕉皮由青馬大橋扔落去果種feel...................

好似好瀟灑咁播!~

一生人點都試下次既!!!!!!!!!!!

趁我仲有命...........==v

haha...wakakak````

================================================

一出校門................見狗.............

三隻tim喎...........嚇到我冒汗.........................

有隻戴住左個豬鼻///////////////

個樣好惡,由對面馬路衝埋黎!!!!!!!!!!!!

Help...............

但係我聽到有惡毒既人講左句:佢個樣好搞笑..............

大佬.//.,,.//,.我真係好驚架....................

嚇得我...............

簡直係邪惡!!!!!!!!!!!

但係佢地又好可愛喎..............=="""""

真係無奈中既無奈啦~

================================================

今日情人節,大家最好有個大團圓結局啦~

Say You Love Me

Say that you love me Say that you care
Say that you love me Say that you care

(女) *
遇到對的人 是種緣分
我不得不承認 女生還是需要有分寸
你需要去瞄準 你要的人
不再被動的等 送上嘴唇變成你的人

(男Rap)
我認識一個女孩 她天真活潑可愛
在等待 有個人可以給她一身三千寵愛
不需要很有錢 不需要很帥
她脾氣古怪 有時候包容有時候你必須忍耐

為什麼 她竟然愛上他 她到底在 想什麼
她是否忘了帥哥不能愛 是什麼 讓她亂了方寸
不知道該做什麼 我想說這怎麼可能
她捨得 捨棄自己的尊嚴與愛好
女追男的遊戲 一點都不害臊

一天到晚在他身邊又吵又鬧
只為了能夠被他瞪一眼就好
看她在這邊 而他在那邊
而她想被他捧在手心上面

而他裝做視而不見 腦袋中卻浮現
眼前儘是她在微笑的畫面 而她說

重複(女) *

Say that you love me Say that you care
(就是還是更要有緣分 遇到對的人 看他的臉孔)
Say that you love me Say that you care
(在個都會的東方轉身 變成你的人)

(男Rap)
重頭來過 要快樂不要難過 不要謊言要承諾
她和他的愛情是否懶惰
就算有不安定的因素隨時出沒
她也能排除萬難和他一起度過
ok 這 慢慢倡動倡動 後外面順風順風
吹到的心中心中 儘是無限的感動

他多次去注意她任何的一舉一動 才
發現自己早已不小心掉入其中
而他知道 我想是他知道 所有她的一切 他都知道
他感到 他若知道倍高興 心裡早久想把她抱緊
不管未來艱難筵隙太多 只管現在能夠相愛再說
將一起完成的事情太多 就怕時間不夠 而她說

重複(女) *

Say that you love me Say that you care
(就是還是更要有緣分 遇到對的人 看他的臉孔)
Say that you love me Say that you care
(在個都會的東方轉身 變成你的人 變成你的人)
Say that you love me Say that you care (Wu)
Say that you love me Say that you care

hahahaha~

Anyway,Happy Valentine's Day!!!!!!/\/\




2006 年 2 月 10 日  星期五   晴天


wakakakakakaka!!!!!!

今日發生左一件令到我笑到喊既事.......................>v<

不過..............講出黎好似唔係幾好咁..................

wakakkakakakakakakak!!!!!!!>v<

================================================

自從尋日我同素媚、琳同琳個父皇四丁人去飲茶,食過個流沙包之後,

我覺得,富善既野食有救啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><"""

所以今日我地七個人就去食多夠次啦~

又係流沙包啦~waakakakakakakak!!!!!!!!!!!!

不過今次我地有準備,知道我地實食好過,所以叫左3籠...............

wakakakakakakakak.................我一個人都食左一籠囉...............==v

不過有D人,我見到之後,就真係唔想食啦......................

我地起碼見到四枱老師..........................=='''''''

第一枱,亦係最可疑既一枱:鄭傭mix何條柴................!!!!!?????

什麼...........????佢地食得勁開心囉!!!!!!尋日我都見到佢地加埋如花一齊食..........

不過似乎...........冇左如花一齊食佢地仲開心喎............................

第二枱,最簡單不過既一枱:鑽地文mix靜儀mix chanchan~

成枱都係地理老師..........................==""""

第三枱,我覺得最嘔心既一枱.......................:啤啤老妖mix陳大文mix間碟!!!!!??????

Lee個組合真係騎呢啦~又唔係同一科,又好似唔係好熟咋喎.................

點解呢??????好奇囉!!!!!!

莫非...................啤啤老妖真係要搶走屈臣氏售貨員既陳大文!!!!????@@

疑惑中.....................

最後一枱.....阿姐區.................一堆中文老師/////////////

================================================

猜拳................打到我塊面好痛./.........

不過唔大力就唔好玩啦..................wakakakakakakakaak!!!!!

================================================

聽過Craig David既歌,太好聽啦!!!!!!!!!!

我一定要買佢隻碟囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!>V<

好鍾意佢首Don't Love You No More,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,......

Melody同歌詞都好正.......................

Don't Love You No More - Craig David

For all the years that I've known you baby
I can't figure out the reason why lately you've been acting so cold
(didn't you say)
If there's a problem we should work it out
So why you giving me the cold shoulder now
Like you don't even wanna talk to me girl
(tell me)
Ok I know I was late again
I made you mad and then it's throwing the pan
But why are you making this drag on so long
(i wanna know)
I'm sick and tired of this silly games
(silly games)
Don't figure that I'm the only one here to blame
It's not me here who's been going round slamming doors
That's when you turned and said to me
I don't care babe who's right or wrong
I just don't love you no more.



Rain outside my window pouring down
What now, your gone, my fault, I'm sorry
Feeling like a fool cause I let you down
Now it's, too late, to turn it around
I'm sorry for the tears I made you cry
I guess this time it really is goodbye
You made it clear when you said
I just don't love you no more


I know that I made a few mistakes
But never thought that things would turn out this way
Cause I'm missing something now that your gone
(I see it all so clearly)
Me at the door with you inner state
(inner state)
Giving my reasons but as you look away
I can see a tear roll down your face
That's when you turned and said to me
I don't care babe who's right or wrong
I just don't love you no more. 


Rain outside my window pouring down
What now, your gone, my fault, I'm sorry
Feeling like a fool cause I let you down
Now it's, too late, to turn it around
I'm sorry for the tears I made you cry
I guess this time it really is goodbye
You made it clear when you said
I just don't love you no more


Don't say those words it's so hard
They turn my whole world upside down
Girl you caught me completely off guard
On the night you said to me
I just don't love you more.

yes!!!!I don't love you no more..................

好正吖........>v<



[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  




2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


wakaka!! 咁又一日~

唉,今日要on duty........

冇心機on囉!!!!!!

簡直係一種酷刑吖!!!!!!><

我愈黎愈想唔撈......................

為左我個sub同leader,我捱多年啦............><

================================================

今日早會聽到超無奈既野././..,,./,./,./,/

有個上年既prefect,今年既F.5生投訴學校既遲到制度.....................

首先聽+0講既.......之後早會上再聽老鄧講多左次~

「牙」左勁多時間囉!!!!!!!不過咁都好,聽佢講野好過要幫p隊當值~

老鄧,你係得既!!!!!!!!wakakakakakakakakak~

不過話時話,我當閘既,有時真係幾無奈,究竟由邊個開始截都成問題.......................==

費事諗啦~

================================================

文學雖然係我最鍾意聽既一科,但係lee兩日Miss Leung都唔喺學校~

話佢比人捉左去開會,朝九晚九喎~

於是,我地文學都有兩堂空堂囉!!!!!!!!WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAK~

我都知Miss Leung咁勤力唔會缺席架啦,點知因公事都可以有空堂喎~hahaha~

瞓左成堂,好舒服呀~




2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天


被玩殘了................=='''''

今日仍然為左份文學勞碌..........

好眼瞓呀................==v

幾時先做好架~

唉.............><''''

新十五先可以拆利是..................

..........極無奈囉!!!!!!

尋日鍾jaja已經拆啦.................

我諗好多人都好快有得拆架啦~

我.......唉.......................==''''

開始惡作劇,幾好笑,但係我愛小美既心係唔會改變架!!!!!!!!!!!!!!!

而家其實最想睇惡男宅急電~

小美小美小美小美小美小美,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

可愛喔!!!>///<

 

 




2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天


文學project呀~==

文學既project真係就快玩死我啦~

成2000字咁多,我真係多得Miss Leung唔少囉.....><

不過佢又教得好喎,真係吹佢唔漲........==v

今日我班組員上左黎我度做野,

但係我笑到就肚痛得好辛苦囉..................

實在太好笑!!!!!>v<

核突人正式誕生~

wakakakaka~

多謝你地,我有薯片食啦~

開心死我!!!!~

今晚努力趕工,應該趕得切既.........

同志,我地要努力向上吖!!!!!!!!><""

不過因為要做功課既關係,要睇好多張愛玲既野,

好慘呀~

勁悶囉!!!!!唔知點解佢會咁出名..................=='''''

冒汗中.............

P.S:睇完惡魔啦~喊得我吖,喊到成枱都濕晒,

越睇越鍾意小美.........>v<

不愧係台灣一哥呀~!~~

愛爆小美喔!!!!!!!!!>V<

可愛+型+cool+勁靚仔+勁親民!!!!!!!!!!!!

100分既賀小翔呀~

waakkakakakak~




2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天


霍元甲///

睇左霍元甲lu......==v

本身我都冇乜興趣睇既~

不過聽電台D影評人講到好正咁,又有人陪喎,咪去睇囉///////=='''''

================================================

套戲既題材同普通武打片冇乜分別,

但係拍得幾好睇,唔錯唔錯,

雖然話係武打戲,但係文戲都好重,

但係佢文戲做得好好,

我覺得仲好睇過武打既部份喎.....................==v

可能因為我唔太鍾意D拳拳到肉既鏡頭,

總係覺得好殘忍咁,

所以武打方面我就真係唔多識欣賞啦~

何況我鍾意睇D金庸式既功夫戲,

所以李小龍吖,李連杰吖果D就唔多啱我口味囉.....

我雖然唔鍾意成龍,但係佢度出黎既打鬥動作夠好笑,

所以我都唔係話太抗拒....................

講返霍元甲先~

喺佢講到霍元甲細個果陣,

做霍元甲果個細路仔好得意,好靚仔架!!!!!!

佢個書僮仔都好得意,

而到佢大個生左個女之後,

佢個女又係勁得意囉!!!!!!!

所以當做到佢個女比人殺左之後,

有少少想喊既feel............

不過我聽過影評同睇過劇情大綱,

所以冇喊到出黎///////////// m(_ _)m

由霍元甲家破人亡至佢有返生氣既大概二十分鐘既戲裡面,

李連杰係一句對白都冇架....,.,.,.""

我都幾佩服佢,開始覺得佢做得唔錯,

到最後睇晒成套戲之後,我就覺得佢真係做得好好,

同之前「不死狗」既形象差得遠囉!!!!!!!!!!

好左好多lu~

如果要我比分既話,10分裡面都有8.5分架啦~

都算高架啦!!!!!!!!!!^^

================================================

每次我睇完戲之後,

我都會頭痛或者頭暈,

但係偏偏我又鍾意睇戲喎............真係比自己玩殘囉.................. o.O

唔甘心...........T︵T

有好多戲想睇,

諗諗下,第時不如做個影評人,或者讀電影,

可能會有免費戲飛送都唔定喎........

wahahaahaaa~

================================================

睇到Tiffany(定係叫你做Meko好???)D相,

又開始懷念我地一齊喺Kingswood既時光tim..........

一諗就想喊啦....><

唔好咁啦~真係好想返去果度,

玩多次癲既,最緊要同班Italian、日本妹跳多次Disco咁就好啦~

講講下都有D掛住老點王.............

我地lee個老點家族~

wakakakahaha~

突然醒起,我今日喺沙田新XX中心好似見到「食不言,寢不語」既Dominic哥吖!!!!!!!

不過我都未睇清楚佢個樣就唔見左lu~

佢可能冇見到我掛???

咁都唔係壞事既,諗起佢又諗起阿邊個~

痴優小肥子............都唔知點解佢個名特別深刻既.................==''''''

一個唔係資優既竟然喺兩個資優既面前講咩叫資優學童////////////

佢實在資優得滯啦..................==

================================================

行過Citysuper,有人請我食雪條,

好貴,不過好好食~

我食左Srawberry Cream味,

但係我仲想試埋BlueBerry同Stawberry既原味架/////////////

自己冇錢,冇辦法,

下次有機會先可能考慮下食唔食.......><

================================================

初三果日,即係尋日,

去左10蚊碗(八號花園附近果間吖~)對面果間糖水鋪食糖水,

爆笑+爆好食!!!!!

有個人話佢上次黎lee度食自己開枱坐出面,居然冇人招呼,

所以氣憤咁走左~

之後,我地成班人食食下果陣............

有幾個婦女自己開左張枱坐低,

到我地走果刻佢地都仲未有人招呼./,.,.,.,./

悲哀/////////////////////=口=

順帶一提,

佢果度既「芒果忌廉西米撈」係超好食架!!!!!!!!!!!!

唔加忌廉冇咁香口~

但係加左之後,就會勁好食~

10個人,一人平均都食左20蚊.............

不過當晚係由贏左麻雀既人將贏左既錢攞黎食晒糖水~

wahaha~

唔駛我比錢,實在太好啦!!!!!!!!!!!!

好飽.........好攰...............

瞓陣先........................*____*




2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天


年初二 + 年初三~

*年廿九*

陰功....真係陰功......

尋日先同阿媽果邊D人食完..........==""""""

今日到阿爸果邊啦..................???

我真係唔多慣同佢地一齊,

冇野講不特止,最大既問題係我冇得睇「我Miss係大佬」吖嗎.........><

我追得咁辛苦,唔可以比佢停架!!!!!!!!

到左阿嫲屋企,人未到齊........==.....

其實都一早估到架啦~

你話六點食既話,佢地分分鐘會七點半成八點先到...........

長久以黎一直係咁,少不免已經慣左~

ahahaaa.........

睇下無聊電視,咁又過左粒幾鐘.............==''''''

去食團年飯大既好處就係可以飲到阿嫲既絕世靚湯!!!!!!!!!!!!^^

最鍾意飲青紅蘿蔔湯~

湯濃料足........實在係飲極都唔夠吖!!!!!!!!>v<

如果唔係食得飽得滯,我諗成煲我都飲得晒.............

================================================

*大年初一*

呆坐家中,冇野好做~

成家人冇踏出過家門半步...............==v

本來我阿爸可以出屋企扔垃圾架.........

但係佢居然唔記得左,.,.,.,.,.,.

連最後既機會都冇埋,

成家人扮自閉咁喺度玩數獨...........=='''''''

玩左成日......

天才吖~

================================================

*大年初二*

今日係我利是封收日~

最少可以收到40封利是~

wakakakakakakakaka..........

首先同阿爸果面飲茶當開年飯~

勁羨慕姑媽一家人.............

佢地聽日出發去北海道五日吖!!!!!!!!!!!!!>v<

雖然凍,但係有雪睇,有wasabi雪糕食喎...........

最main point係日本嘛!!!!!!

可以買好多好野食架...............

魚生、日式火鍋、雪糕,聽講日本D杯麫都好食過香港果D架..............

雖然我有去過日本,

但係好似冇晒記憶咁,

可能太細個,乜都唔記得lu..........T.T

好想去吖~

不過佢地話要成6萬銀...........四個人,

真係貴得緊要.//.././/./../

都唔知佢地點解會有咁多錢架.............????

基本上成餐茶係懷舊feel勁重,

個個人都想當年佢地點點點點咁~

雖然唔係話好好笑,

但係都幾得意既~

飲完茶之後,趕下場去5舅父屋企,

搭270a搭左成9個字先到,

擎天sorrento.............

有錢人一個....==""""

上到去,一大班人坐正電視機面前睇「如果•愛」~

我睇過,所以冇乜興趣....................

睇完之後,開枱打牌...........

我同表姐,2舅父同佢個孫阿瑤瑤玩「魚蝦蟹」~

原來係好易玩既一樣野...............

我地攞晒D一蚊出黎當籌碼~

做莊果個贏晒.......................==""""

六點幾,食野~

唔多好食,但係生果盤最好味~

ahaaa``

返到屋企,都係10點幾咋..........

悶哦.................><

================================================

新既一年,祝大家新年快樂~

阿爸工作愉快,身體健康)))

阿媽生活愉快,身體健康)))

舅父表哥們生意興隆,笑口常開))))

舅母表姐們青春常駐,笑口常開))))

聖母雪人珊珊邱恩長今開開心心,心想事成)))))

全人類happy new year!!!!



« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »



tofumonzter@createblog.com