|
第二日
阿憧朝早先返,原來佢去左人地果度瞓~
咁都好D,起碼佢有得瞓先啦~
我幾驚佢想搵但係又搵唔到我地開門比佢呀////
============================================
食完早餐之後又開始玩囉~
今日D遊戲個個都好好玩~
有個導師跟住我地,叫阿Jack
佢都幾搞笑ge~
第一個遊戲叫「BiLiBaLa波波波」
你要喺佢講完lee句之前應佢一個波字~
主要係睇你瞓醒未~
小忌廉成日都接唔到......好明顯係未瞓醒囉/////////
之後仲有「Keropi123」同「alroplane123」
好易撈亂架!!!而且都幾難下!!
但係好好玩,好好笑~
我好彩囉~冇試過比人拎出黎玩!!!!(大笑)
哈哈哈!!!
============================================
玩完lee個之後~
就出左去有蓋操場,玩鱷魚潭........
好正架~不過就熱左d囉......
一大班人攬埋一齊///你話唔熱就假囉.........
============================================
跟住就係魔術立方體啦~~
Lee個仲搞笑tim........
佢要我地用我地自己ge力量將d人運黎運去喎~
我最慘!!!!唯一一個比人抬過去~
我件衫又短,褲又低~><
件33拉上左一半.........比人睇晒........//
好唔開心=.=(大悲)嗚嗚嗚嗚////
算````落返地又係一個正常人!!!!^^哈哈哈!!!
最無奈ge係,Fish要玩四次先得.......
成日都撞框~搞到個正方體冧晒.........^0^
哈哈哈哈!!!! 勁搞笑囉!!!!!
=============================================
最後ge活動好明顯係最激同埋最慘架啦~
就係同跳樓冇乜分別ge 「Spiderman Jump」囉.........
唉~喺爬上棵樹之前,對50公尺真係冇乜概念.........
但係自從我慢慢咁爬上ge時候,
我終於都發覺我體能有幾差同埋我係有幾矮.....><
果D所謂ge勾勾,真係好恐怖,成日都好似就甩就甩咁......
我一個一個咁爬上去,就一路係咁驚囉!!!!!
算吧啦~我都知我幾細膽下.....//=.=
上到去,嘩!!!!簡直唔知喺邊度企~
一個六尺都冇ge木板要企兩個人........
好似就跌就跌咁.........><
驚得我係咁喘氣~
真係咪話唔嚇親!!!!=.='''''
仲要大叫口號 : 「準備好未?」
D人就應你 : 「準備好!!」
然後再 : 「我黎喇!!!」
D人又要答 : 「你黎啦!!!」
仲要數一、二、三先可以跳落去........
一開始跳,真係同跳樓冇乜分別!!!!
離心力勁大,又冇人扯住你喎~
不過唔夠兩秒,就feel到好大ge力扯住你個人,
慢慢咁降落~
其實我叫得好大聲,不過事後我問人地佢地都好似唔係好覺得我有叫到...........
好無奈~
=============================================
其實我地果組已經好舒服架啦!!!!
隔離琳果組先死!!!
佢地要爬巨人梯.......
好難架~連D男仔都好難先爬到少少,
我見住阿琳好似好辛苦咁~
後尾佢都冇爬晒上去就返返落黎,
話腰痛喎.......不過腰痛真係唔可以睇少!!!!!
所以都係快D落返黎唞唞好過...........
=============================================
之後夜晚ge活動都唔錯架!!!!
都幾好玩呀!!!!>w<
領袖Do Did Done都唔錯~
不過好似組與組之間有D摩擦,有DD火.......=.=
我地果組ge題目係「為朋輩輔導員舉辦一個聯歡會」,
我身為一個CP,冇理由唔出聲姐!!??
點知除左我同左左之外,原來仲有一個CP架.......
其實佢就係淆底獸----14cm啦!!!!!>.<
但係佢扮到好似乜都唔知咁~
就咁坐喺度,一粒聲都唔出~
老實講,佢係最靜果個.........= =
真係勁度無奈囉!!!!!
後尾我、狗兒、Ben、阿前、阿邦一齊出去present~
點知可能因為我地之前問人地D問題尖銳左D,
好似D人唔多友善.....><
我都有D驚架!!!!!
不過後尾都係順利通過左囉...........^^
但係唔知點解,今日我地果組個個Game都係玩得唔錯~ (起碼一定唔係輸家!!!)
點知我地果組始終都係拎最低分.........
2+2=4!!!!!我地居然係拎最尾!!!!!!!
就算係唔好都唔係差成咁呀....?
真係幾大疑問囉/////////= ="""
=============================================
跟住就係D靜D ge遊戲啦!!!!
其實都唔算遊戲ge~
「交出你的心」真係唔算係一個遊戲囉!!!!
不過夠意思架!!!
佢叫我地一人拎一支蠟燭,
然後一個對住一個,
講下心事,傾下自己D野~
Lee個都幾好笑架!!!!
唔知點解佢地個個都好似覺得我好鍾意食咁........=.=
我只不過叫下肚餓之嘛~
不過諗真D,我又真係好似係咁叫肚餓喎...............>///<
哈哈哈哈哈!!!!
=============================================
最後係一個頗無聊ge遊戲囉...
叫做咩「舞出我天地」~
老實講,lee種玩法都有D低能囉!!!!!
不過如果比我地跳返Kingswood果D舞ge話~
我諗我會顛囉!!!!
好開心嘛~
哈哈~不過其實除左不斷咁跳D傻下傻下ge step之外,
都冇乜野好做囉~
不過其實lee個game都唔係玩左唔係好耐......//
跟住就散啦~
=============================================
夜晚都冇野好講................
算啦~
不過同鍾汶汶玩「+1-1冚棉胎」都幾有滿足感~^0^
好似好衰咁..........= =
不過真係幾搞笑架!!!!^^
結論 : Lee個camp真係冇去錯架!!!!
意外收穫 : 我可以徒手爬上一棵五十公尺ge樹架!!!!!>0<

|