Hitomi2010
暱稱: Hitomi
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
xanga
中場休息
五星園林酒店 南澳無敵...
hanamuke
hurt

日誌分類
全部 (192)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的連結
尚無任何連結

日誌搜尋
RSS Feed

2005 年 11 月 6 日  星期日   晴天


大出血呀!!!!!^^

Wakakakakakakakakakaka!!!!!

好開心呀~

今日返左大陸~

其實本來我都唔想去架!!!

不過我阿爸阿媽勁堅持一定要同我去「中森名菜」度試下食野~

所以我就唯有跟佢地上去啦~=.=

=============================================

上到去,都唔知有乜野反應好!!!

空氣非常混濁!!!!

呼吸有困難!!!!!><

不過上左車,好快就到啦~

嘩!!!!真係好大~!!!!!

有三層ge日本料理!!!!!!>v<

簡直不敢相信!!!!!

不過佢ge裝修非常正~

好靚但係又好清雅喎~

絕對係我ge style!!!!

一開始我仲以為D野會勁貴囉~

但係原來一D都唔貴!!!!

一杯檸蜜都係3蚊咋!!!!

係3蚊呀~!!!!!><

嘩~我果刻都幾驚~

3蚊喎~

真係平成咁.//././//

D野又好味又平~

簡直係太完美啦~^^

=============================================

食飽飽之後,就去行街街啦~

我今日總共買左5件33、2條褲~

wakakakakakaka!!!!

好豐富ge收穫呀~~

D 33好靚架~

揀左好耐架啦~^^

不過就辛苦左阿爸啦~^0^

結論 : 大陸之行評價不錯!!!!

意外收穫 : 中森名菜!!!好正呀~^^

 




2005 年 11 月 4 日  星期五   晴天


無奈ge時刻......=.=

唉~

個camp本來係幾好玩ge~

不過後尾返到學校之後就勁hurt囉!!!!!

我、琳、Tracy、Fish同珊因為冇著校服所以唔可以留喺學校裡面~

又唔比我地上樓,

但係有一班F.6就可以自出自入~

唉!!!!!

我地比人趕左出學校之後,

真係幾灰....我地居然連訪客都不如!!!!!!

好彩後尾有郁sir專登走落黎地下打救我地我地先可以入到學校咋!!!!!

你話死唔死呀!!!!!?????

原來係得我、鍾汶汶同琳先可以入去,

話我同琳係Drama,鍾汶汶就係Band喎..........

唉~

真係極度不知變通!!!!!><

太過份啦~

仲有呀!!!!!我地入左去之後,

居然仲要掛住個狗牌!!!!!!!

勁唔据囉!!!!!!><

真係勁9呀!!!!!*.*

我地又唔可以上樓喎~

仲賤過地底泥呀!!!!!!><

有冇搞錯????

佢又冇叫我地帶校服返黎!!!!!!

太過份啦~~~

結論 : 好傷心呀~

意外收穫 : 校務處真係9到唔9呀~!!!><




2005 年 11 月 3 日  星期四   晴天


Leadership Camp勁好玩!!!!! (2)

第二日

阿憧朝早先返,原來佢去左人地果度瞓~

咁都好D,起碼佢有得瞓先啦~

我幾驚佢想搵但係又搵唔到我地開門比佢呀////

============================================

食完早餐之後又開始玩囉~

今日D遊戲個個都好好玩~

有個導師跟住我地,叫阿Jack

佢都幾搞笑ge~

第一個遊戲叫「BiLiBaLa波波波」

你要喺佢講完lee句之前應佢一個波字~

主要係睇你瞓醒未~

小忌廉成日都接唔到......好明顯係未瞓醒囉/////////

之後仲有「Keropi123」同「alroplane123」

好易撈亂架!!!而且都幾難下!!

但係好好玩,好好笑~

我好彩囉~冇試過比人拎出黎玩!!!!(大笑)

哈哈哈!!!

============================================

玩完lee個之後~

就出左去有蓋操場,玩鱷魚潭........

好正架~不過就熱左d囉......

一大班人攬埋一齊///你話唔熱就假囉.........

============================================

跟住就係魔術立方體啦~~

Lee個仲搞笑tim........

佢要我地用我地自己ge力量將d人運黎運去喎~

我最慘!!!!唯一一個比人抬過去~

我件衫又短,褲又低~><

件33拉上左一半.........比人睇晒........//

好唔開心=.=(大悲)嗚嗚嗚嗚////

算````落返地又係一個正常人!!!!^^哈哈哈!!!

最無奈ge係,Fish要玩四次先得.......

成日都撞框~搞到個正方體冧晒.........^0^

哈哈哈哈!!!! 勁搞笑囉!!!!!

=============================================

最後ge活動好明顯係最激同埋最慘架啦~

就係同跳樓冇乜分別ge 「Spiderman Jump」囉.........

唉~喺爬上棵樹之前,對50公尺真係冇乜概念.........

但係自從我慢慢咁爬上ge時候,

我終於都發覺我體能有幾差同埋我係有幾矮.....><

果D所謂ge勾勾,真係好恐怖,成日都好似就甩就甩咁......

我一個一個咁爬上去,就一路係咁驚囉!!!!!

算吧啦~我都知我幾細膽下.....//=.=

上到去,嘩!!!!簡直唔知喺邊度企~

一個六尺都冇ge木板要企兩個人........

好似就跌就跌咁.........><

驚得我係咁喘氣~

真係咪話唔嚇親!!!!=.='''''

仲要大叫口號 : 「準備好未?」

D人就應你 : 「準備好!!」

然後再 : 「我黎喇!!!」

D人又要答 : 「你黎啦!!!」

仲要數一、二、三先可以跳落去........

一開始跳,真係同跳樓冇乜分別!!!!

離心力勁大,又冇人扯住你喎~

不過唔夠兩秒,就feel到好大ge力扯住你個人,

慢慢咁降落~

其實我叫得好大聲,不過事後我問人地佢地都好似唔係好覺得我有叫到...........

好無奈~

=============================================

其實我地果組已經好舒服架啦!!!!

隔離琳果組先死!!!

佢地要爬巨人梯.......

好難架~連D男仔都好難先爬到少少,

我見住阿琳好似好辛苦咁~

後尾佢都冇爬晒上去就返返落黎,

話腰痛喎.......不過腰痛真係唔可以睇少!!!!!

所以都係快D落返黎唞唞好過...........

=============================================

之後夜晚ge活動都唔錯架!!!!

都幾好玩呀!!!!>w<

領袖Do Did Done都唔錯~

不過好似組與組之間有D摩擦,有DD火.......=.=

我地果組ge題目係「為朋輩輔導員舉辦一個聯歡會」,

我身為一個CP,冇理由唔出聲姐!!??

點知除左我同左左之外,原來仲有一個CP架.......

其實佢就係淆底獸----14cm啦!!!!!>.<

但係佢扮到好似乜都唔知咁~

就咁坐喺度,一粒聲都唔出~

老實講,佢係最靜果個.........= =

真係勁度無奈囉!!!!!

後尾我、狗兒、Ben、阿前、阿邦一齊出去present~

點知可能因為我地之前問人地D問題尖銳左D,

好似D人唔多友善.....><

我都有D驚架!!!!!

不過後尾都係順利通過左囉...........^^

但係唔知點解,今日我地果組個個Game都係玩得唔錯~ (起碼一定唔係輸家!!!)

點知我地果組始終都係拎最低分.........

2+2=4!!!!!我地居然係拎最尾!!!!!!!

就算係唔好都唔係差成咁呀....?

真係幾大疑問囉/////////= ="""

=============================================

跟住就係D靜D ge遊戲啦!!!!

其實都唔算遊戲ge~

「交出你的心」真係唔算係一個遊戲囉!!!!

不過夠意思架!!!

佢叫我地一人拎一支蠟燭,

然後一個對住一個,

講下心事,傾下自己D野~

Lee個都幾好笑架!!!!

唔知點解佢地個個都好似覺得我好鍾意食咁........=.=

我只不過叫下肚餓之嘛~

不過諗真D,我又真係好似係咁叫肚餓喎...............>///<

哈哈哈哈哈!!!!

=============================================

最後係一個頗無聊ge遊戲囉...

叫做咩「舞出我天地」~

老實講,lee種玩法都有D低能囉!!!!!

不過如果比我地跳返Kingswood果D舞ge話~

我諗我會顛囉!!!!

好開心嘛~

哈哈~不過其實除左不斷咁跳D傻下傻下ge step之外,

都冇乜野好做囉~

不過其實lee個game都唔係玩左唔係好耐......//

跟住就散啦~

=============================================

夜晚都冇野好講................

算啦~

不過同鍾汶汶玩「+1-1冚棉胎」都幾有滿足感~^0^

好似好衰咁..........= =

不過真係幾搞笑架!!!!^^

結論 : Lee個camp真係冇去錯架!!!!

意外收穫 : 我可以徒手爬上一棵五十公尺ge樹架!!!!!>0<

 




2005 年 11 月 2 日  星期三   晴天


Leadership Camp勁好玩!!!!! 愉快

我去左領袖訓練營啦........//
超勁好玩呀!!!!
哈哈哈!!!!
我終於試到通頂ge滋味啦!!!!
好開心呀!!!!!>w<
=============================================
第一日
啱啱到營地,仲有d溫溫等等////><
不過一開始就分房~
好開心呀!!
我同珊、鍾汶汶、Tracy、嘉妍、琳、阿憧、Fish、小妍妍(又名甘仔)、晶晶、左左、寶寶一間房!!!
我瞓下格床!!!!Wakakakakakakakakakakaka!!!!!=v=
真係好開心囉........
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
跟住就開始左遊戲啦!!!=.=
不過老實講,d遊戲都幾悶 ><
仲以為就咁就冇~
不過後尾開始好玩囉!!!
我係第一組跟 5 sir~
組名係「元氣十二團」----伙作一團!!!!!^^
我地玩左幾個遊戲都好無聊~
然後仲要畫張唔知乜野出黎做present tim....
好無奈./././././
最後,如我所料,我地果組係最低分ge........T.T
第一名ge係「逍遙派」......係Miss 韓果組=.=
珊應該勁開心~佢係逍遙派.......
其實仲有其他ge組ge........
有一組係「N P Team」,有鍾汶汶同Tracy,好似仲有晶晶、嘉妍同阿憧~
仲有一組叫「紛雄救兵」,有琳、小甘甘、小忌廉同kai豐
我果組叫「元氣十二團」
組員就有十二個~
雜丸、壺泉、左左、14cm、我、阿儀、Ben、阿前、阿邦、Fish、阿倫同狗兒......//
不過我地果組唔知點解好靜///=.=
成日都冇人肯出聲.....=0=
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
玩完遊戲就有得食啦!!!!!>w<
超開心~
不過d野就唔多好食囉.........
但係有得食都唔好「sai」!!!!!
食完飯之後,就開始第二個遊戲囉//////
叫Crazy Chair~
好正架!!
不過我好唔好彩,
想坐落張櫈度點知張櫈唔知比邊得拉走左,跌左落地~
結果要做搶櫈坐果個囉.....
我慢慢行,D人以為我動作慢~
點知其實我好快架~
哈哈哈!!
攝左落張櫈度反而人地都唔知~
不知幾勁!!(大笑)
仲有另外一個叫Can You Here Me?
一班人出去等一等~
然後其他人一齊諗一個topic出黎,
好似生果咁~
然後叫返個班人入黎~
數一二三其他人一齊叫佢地心目中ge生果名出黎,
睇下果班出過去ge人可唔可以估到佢地講乜~
我都試過一次~
好難架!!
聽左好多次都聽唔到佢地講咩~
佢地講火車站名~
我就聽到茶壺、又有人聽到砂煲咁........
O晒嘴><(無奈)
跟住最後仲有一個遊戲架!!!!
Lee個遊戲就好玩好多囉~
我地果組其中一個人唔戴眼罩,
然後其他人戴晒眼罩一個跟一個搭住膊頭咁跟住冇戴眼罩果個人行~
我果組ge Leader係阿前,我前面係阿儀,後面係阿倫~
我地一開始行果陣不知幾慢,但係後尾越行越快,
到最後直情跑住咁返tim......
我feel到我地個個都成身汗囉....^^
仲有,我覺得自從lee個活動之後,
我地果team好似團結左好多咁~
開始有人會主動講野....wakakaka!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
玩完遊戲仲開心~
因為有糖水食!!!!!
不過坐落就唔方開心囉..........
唉~
原來係芝麻糊.........><
我幾乎乜糖水都食,就係唔食芝麻糊!!!!!!
不過人地唔畢都畢左比我囉.....
我點都要食返d架~(淚)
但係唔只我一個,
好多人都話碗野勁甜~
而且仲要乸喉tim!!!!
唉~
最後我都係食唔晒就走左囉........
真係對唔住小食部~
你都咪話唔奇,個小食部居然會有貼紙相映!!!!
真係嚇都嚇死你!!!
我、琳、左左同小甘甘一齊映左一張////
D質素真係勁差囉.......
不過唔緊,留個記念姐!!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
跟住果晚諗住早D沖完涼然後自己一班房客喺度玩啦~
點知隔離房個Kai泉問我地聽唔聽鬼故,
仲要夜mama去足球場聽tim!!!!
去到之後,聽左肥樂講一個鬼故,
我、鍾汶汶仲有D人就走左啦.........
本身個故仔唔得人驚架~
但係佢講到好得人驚咁,
所以我嚇親咁咪同鍾汶汶一齊走囉////
但係阿憧就未返~
返到房,5 sir話我地最遲一點半要瞓,
又話聽日會勁多體力勞動........
我地玩UNO,狂cut牌,超級刺激!!!!!(大笑)
仲喺五分鐘之內清左鍾汶汶一罐大薯片tim/..//./ ^^
我地一路玩一路等到一點半,阿憧都未返,就瞓左lu~
 
結論 : Leadership camp超好玩!!!!
意外收穫 : 去camp可以拎好少野架.......




2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天


好似好耐冇寫過日記咁.......

唉~

Lee幾日佢地話要update個server.......

所以好幾日都冇寫日記.....><

=============================================

開始考試啦~

但係都仲係未有心情溫書........

Lee幾日都仲係掛住玩多~^3^

鍾意考試咁早放,

但係唔鍾意要溫書!!!!!哈哈!!!

=============================================

上過Jasmine個網,

好奇怪人地個網點解可以整得咁靚???

但係自己果個就........太普通啦!!!

不過冇辦法,鬼叫我DD都唔識整咩??

識開個已經好好啦~ =.=

=============================================

今日係Heidi生日,

又大一歲,希望佢生生性性啦~(好似阿媽咁tim.....^^)

同佢個BY快快樂樂啦~^0^

結論 : 好唔鍾意溫書!!!!!><'''

意外收穫 : Jasmine個網好靚架,......(自卑中T.T)




2005 年 10 月 23 日  星期日   晴天


頭痛日......

Lee排都唔知咩事,成日都係得一個人喺屋企度.........

今日仲要自己食埋夜晚果餐tim.......><

好唔開心呀...(淚)

而且一個病病地果陣冇人照顧好慘架嘛~T.T

=============================================

晏晝睇左家有囍事,都幾好笑ge~

估唔到原來張曼玉可以咁顛.......

而且睇到曾經選過港姐ge蘭子原來都有返咁上下樣ge.......

不過我睇完之後都唔想溫書~

食完止痛藥都冇用,咪一樣會痛......

文學又唔識做喎~

都咪話唔頹廢呀.........

好想瞓覺呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

屋企張床好好瞓架!!!!^0^

都係快D溫完書然後去玩囉.......

結論 : 好頭痛...///

意外收穫 : 「家有囍事」幾好睇~




2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天


一個人都唔錯呀.......

今日我又係一個人喺屋企過左半日啦~

我諗我開始知道一個有咩好囉......

就係可以做乜就做乜,完全唔駛受人控制~~(笑)

我由10點幾開始睇Harry Potter,睇到兩點鐘都冇人鬧我!!!

哈哈哈,仲可以開電腦上網tim......

不過睇完Harry Potter之後真係有D咁多空虛,

鄧不利多又瓜左,石內卜又變返做食死人.......

搞到哈利都唔知點算~

睇返之前果幾集又熱鬧又開心咁,

真係有D唔慣.......

但雖則係就係唔係好慣,之不過都好睇過第五集ge.......

出人意表ge係,哈利居然會鍾意左金妮......

榮恩同妙麗又冇發展喎.....真無奈~(汗)

自從第四集開始,Harry Potter已經冇咁好睇啦......

不過比起向達倫黎講,我都係鍾意Harry Potter多D囉!!!!!

最衰J.K Rowling話出到七集就唔出啦......

唔係ge話,我真係一世都會咁鍾意Harry Potter架!!!!!

=============================================

今日係阿爸生日呀!!!!

祝佢生日快樂啦~

不過生日都要返工,你都咪話唔慘呀......

今晚成晚都可以同佢慶祝,唔緊啦!!!!^0^

結論 : Harry Potter冇以前咁好睇囉.........(淚)

意外收穫 : 一個人有時都幾好ge~




2005 年 10 月 20 日  星期四   晴天


一字記之曰 : 攰!!!

救命呀!!!!!!

高中生活真係勁痛苦囉!!!!!

而家真係好後悔當時F.1  F.2 果陣點解唔玩盡D呀.......><

睇下我而家真係得閒死唔得閒病!!!!!

無奈到極點..... 超級大O嘴.......

=============================================

今日都冇乜事發生ge~

但係呢~放左學之後,我就要幫D F.1妹妹仔補習.......

不過話就話係補習,但係佢地不知幾叻,

都唔駛我教就識啦!!!!

而家D F.1.....真係勁!!!!   =口='''''

最大ge請求都淨係幫佢對下佢背書背得啱唔啱姐.......

根本就冇野做......開始有D後悔點解當初要參加呢????(淚)

不過幫到人都係好事黎ge.......無所謂啦!!!!

=============================================

唉~又就快UT啦!!!!

都唔知點算!!!!!根本對數學完全冇信心~(汗,唔關我事!!!唔關我事!!!)

我份卷,MC 16題我啱得果6題......

仲要有D係撞啱ge tim!!!!死未????

算把啦!!!!我都係搵我阿爸算啦......

但係好衰唔衰,阿爸今晚唔返家吔飯////

無得問.....T.T(死)

閉門思過.........(逃)

=============================================

哈哈哈哈哈!!!!!

(我都話我係傻婆,少少傻笑ge鏡頭梗係唔少得~)

今晚真Happy!!!!

雖然阿爸唔返黎吔飯~

但係我上左Jasmine個日記,佢原來都期待我地一齊去睇戲!!!!!!

感動ing.......

哈哈哈哈哈......

文文,我地下次見到FiFi一定要同埋BeBe一齊高歌一曲「豆豆與小孩」,

向lee隻資優生致敬至得!!!!!(笑)

Can't wait to see movies with those u guys!!!!!  LOVE U SO MUCH!!!!!

=============================================

慘啦,聽日要文學補課,

Librarian果面Miss阮又會話我啦.......

有早知冇乞兒......(無奈)

真係我早知就唔會參加咁多活動啦!!!!!!><

春春果面又......唉!!!!!

而家我好明顯係兩頭唔到岸囉!!!!!

一定要加油!!!!!!  @@

努力努力!!!^^

P.S.: For those guys that I met in England:

First of all, Valentina, Happy Birthday!!!!!!

Annalisa, Missssss u so much!!!!!Sorry that I can't send u mail regularly.......>o<

Neslihan, please keep in touch with me!!!!Hope u will be fine, anyway~

Heidi.......生日快樂呀~

我知你應該喺 29號生日架.......

Happy Birthday!!!!!^^

Those greetings are all from Hitomi and her heart.....^^

結論 : 忙到得閒死唔得閒病

意外收穫 : Jasmine都算掛住我掛......??呵呵呵!!!^o^




2005 年 10 月 18 日  星期二   晴天


好眼瞓呀~

唉~

今日我都唔知做乜~

上堂ge時候勁眼瞓呀!!!!!

平時我就算眼瞓極都唔會大安旨意咁喺堂上瞓架嘛~

點知今日我諗我夾夾埋埋都喺堂上瞓左成半個鐘有多!!!!

唉~好似好對唔住D老師tim~

但係我又真係好眼瞓喎~

今次實死啦~一D書都冇聽過.....

=============================================

今日放左學之後就去Prefect Room「hair」,

點知珊突然搵我,話Miss 細Ma要搵我去照肺喎!!!!!

嚇到我死!!!!!

佢一痴線起上黎就勁恐怖ge啦!!!

又篤又插咁........

但係我情願今日比佢鬧完然後唔開心一晚都好過聽日一次過比佢鬧~

到時我實死得快D架!!!!!

我一到音樂室就見到佢,

佢拉埋我一邊就開始講野......

但係唔知係佢心情好定係我好彩,

佢居然冇篤又冇插我,仲好快就放我走tim!!!!

我仲以為佢轉性tim呀!!~!

嚇得我....... =口="'''

原來係so媚果個八婆同Miss 細Ma講左我單野!!!!!

真係唔得佢死囉!!!!!! = =#

=============================================

聽日就係Leader生日啦~

預祝佢生日快樂先!!!!!^^

年年有今日,歲歲有今朝!!!!!!!

恭喜恭喜!!!!

=============================================

仲有大件事!!!!!!

今日我行返屋企果陣~

我見到鄭傭呀!!!!!! =皿=*

佢一個人搭276A返屋企~

嚇到我即刻掉頭走~

好彩佢冇見到我姐~!!!^o^

結論 : 今日係好眼瞓ge一日呀~

意外收穫 : 我發現到鄭傭係搭276A走架!!!哈哈哈~




2005 年 10 月 17 日  星期一   晴天


傷心星期一

今日係大傷心日........

我lee世人都唔會唔記得lee一日~

自從升左F.4之後,根本冇一件好事發生......

今日係我升左F.4最差ge一日~  @@

係我衰係我唔好!!!

我認錯.....

對唔住 對唔住 對唔住 對唔住 對唔住 對唔住 對唔住~~~!!!!!!

對唔住 對唔住 對唔住 對唔住 對唔住 對唔住 對唔住~~~!!!!!!

但係我知我就算講對唔住都冇用......

已成定局......

我真係好想一刀插死自己~

又或者比車撞死.......

我....我....真係好對唔住琳......> . <

我知你未必會咬牙切齒咁恨我~

但係我情願咁........

結論 : 我係大罪人..T . T

意外收穫 : 原來新HEAD好好人~蕉蕉!!



« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »



tofumonzter@createblog.com