Cursor by www.Soup-Faerie.Com

♥'Take ME to Your hearT ..
  ♥'Take ME to Your hearT
 and STay with ME!** OKAy?!
  than ,I can feel your kindness to ME' -3-
BY ::
 
-        M0 - x2 `

HiuBe
暱稱: * 王子 - 南 =]
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
我番黎喇=]
你是灰色的..
呵呵**
xGz'
2007-07-23
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
aR 錢 的 xGz'
KaYi 的 xGz'
SitY 的 xGz'
余家希的 xGz'
我 的 xGz'
汶的xGz'
家姐 的 xGz '
高康的論壇 '
鬼鬼的xGz'
陳詠兒的xGz'
菲菲的xGz'
黃安瑩的xGz'
穎 的 xGz'
穎琪 的 xGz'
最近訪客
最近沒有訪客
時 間 表 + 排 行
香港自由排行榜
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 17
今日人氣: 23
累積人氣: 1635
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

WhEn Y0U ComE BacK ..

I alReADy Bec0mE AnotHer PerS0N

主 題 :: 呵呵**



 

甘日_________-

2 : 45 起身 ...

本來諗住10 : 30 起身問電腦睇下 德蓉表姨 有冇0N 到 ..

點知..

我都係要同周公繼續捉棋 ,,

好失敗喔@@

---------

甘天是幾多號 ?!

放假放到傻左 ><

呵呵XD "

星期 5 去溜冰喔@@

希望 德蓉表姨 可2黎啦 ...

我愛上佢了 @@

好令女呀佢!! [ 自卑中 ...{ 我都知我柒GE } ]

-----------------------

忍住哭...忍住笑...忍不住愛"

好 中 2 呢 向 !!

-*****************-

甘日xGz' 打咩好呢?!

@@

登場時間:2007-07-25 04:58 PM

留 個 言 哩::   [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 HiuBe 的日誌)


love94214 於 2007-07-26 09:50 AM 發表:
好 大 舊 雲 ar  =]
好 得 意  @@"
嘻     xp'
有 得 去 溜 冰 甘 正  `!'
我 又 睇 下 有 冇 機 會 去 先  ^口^` 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]