| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
WhEn Y0U ComE BacK ..
I alReADy Bec0mE AnotHer PerS0N
主 題 :: 呵呵** |
| |
甘日_________-

2 : 45 起身 ...
本來諗住10 : 30 起身問電腦睇下 德蓉表姨 有冇0N 到 ..
點知..
我都係要同周公繼續捉棋 ,,
好失敗喔@@
---------
甘天是幾多號 ?!
放假放到傻左 ><
呵呵XD "
星期 5 去溜冰喔@@
希望 德蓉表姨 可2黎啦 ...
我愛上佢了 @@
好令女呀佢!! [ 自卑中 ...{ 我都知我柒GE } ]
-----------------------
忍住哭...忍住笑...忍不住愛"
好 中 2 呢 向 !!
-*****************-
甘日xGz' 打咩好呢?!
@@
|
|
登場時間:2007-07-25 04:58 PM
留 個 言 哩:: [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
好 大 舊 雲 ar =]
好 得 意 @@"
嘻 xp'
有 得 去 溜 冰 甘 正 `!'
我 又 睇 下 有 冇 機 會 去 先 ^口^`
|
|